کد خبر:24225
پ

پیروزی سخت پرسپولیس مقابل گوآ | پرسپولیس شوک شد

بتاکاپ – تیم فوتبال پرسپولیس دقایقی پیش با برتری 2 بر 1 از سد گوآ هند گذشت تا با 9 امتیاز با قاطعیت در صدر جدول گروه E قرار بگیرد. اگرچه این پیروزی حکم صعود پرسپولیس به مرحله بعد را تا حد زیادی امضا کرد اما کام هواداران این تیم و کادر فنی شیرین نشد. […]

بتاکاپ – تیم فوتبال پرسپولیس دقایقی پیش با برتری 2 بر 1 از سد گوآ هند گذشت تا با 9 امتیاز با قاطعیت در صدر جدول گروه E قرار بگیرد. اگرچه این پیروزی حکم صعود پرسپولیس به مرحله بعد را تا حد زیادی امضا کرد اما کام هواداران این تیم و کادر فنی شیرین نشد.

 

جدول گروه E لیگ قهرمانان آسیا 2021 

 

پیروزی سخت پرسپولیس مقابل گوآ | پرسپولیس شوک شد

پیروزی سخت پرسپولیس مقابل گوآ | پرسپولیس شوک شد

تا قبل از برگزاری این بازی تصور بر این بود که گوآ صعیف ترین تیم این گروه و کل تورنمنت است و هواداران پرسپولیس و حتی کادر فنی منتظر کسب یک پیروزی ساده، پرگل و روحیه بخش بودند و به همین جهت کادر فنی پرسپولیس برای افزایش اعتماد به نفس آل کثیر او را از ابتدا در ترکیب اصلی قرار داد تا با گلزنی در بازیها از زیر فشار روانی خارج شود  اما در دقیقه 12 این دیدار پرسپولیس شوک شد و درست مثل گلی که از الریان دریافت کرد، از گوا هم گل خورد تا اولین گل تاریخ گوا در لیگ قهرمانان آسیا به نام پرسپولیس ثبت شود.

شاید اگر رفلکس سریع حامد لک در دقایق ابتدایی نبود، این شوک دو چندان شده بود اما در ادامه بازیکنان پرسپولیس که به نوعی تحریک شده بودند خیلی زود به بازی برگشتند و در دقیقه 18 با ضربه مهدی ترابی از روی نقطه پنالتی به بازی برگشتند.

پس از این گل هندی ها با افت روحیه مواجه شدند و اشتباهات پیاپی آنها باعث شد تا آشفتگی در خط دفاع این تیم، گل دوم پرسپولیس را به نام جلال حسینی ثبت کند.

بازیکنان پرسپولیس در ادامه سعی در افزایش تعداد گلهای داشتند و وحید امیری و مغانلو میتوانستند دروازه گوا را باز کنند اما از فرصتهای خود استفاده نکردند تا داور خطای مدافع گوا روی پهلوان را پنالتی تشخیص دهد و در کنال تعجب اینبار کنعانی زادگان پشت توپ قرار گرفت و توپ را به بدن دروازه بان گوا کوبید تا نیمه اول با همان نتیجه به پایان برسد.

 

بازیکنان گوا که در ساختار دفاعی با مشکلات عدیده ای مواجه بودند، در نیمه دوم نیز فضاهای زیادی به پرسپولیس دادند اما بی دقتی مهاجمین این تیم در زدن ضربات آخر و خستگی آنها به واسطه رطوبت شدید، مانع از ثبت گل های بیشتر به سود پرسپولیس شد تا مشکل گلزنی مهاجمان پرسپولیس در این بازی ساده نیز ادامه پیدا کرده باشد. زوج شهریار مغانلو و آل کثیر در این بازی نشان دادند حضور همزمان این دو بازیکن که هر دو خصوصیات مهاجم تارگت را دارند در زمین ممکن نیست چرا که ویژگی های بازی آنها مکمل هم نیست.

 

پرسپولیس به 3 امتیاز این دیدار دست یافت اما مشکل جاگیری بازیکنان این تیم در ضربات ایستگاهی بار دیگر در این بازی که مقابل تیمی ضعیف برگزار شد، نمایان شد. مهاجمین پرسپولیس از این بازی می توانستند به عنوان نردبانی برای کسب عنوان آقای گلی در. قابتها استفاده کنند اما عگعجبه و دست کم گرفتن حریف باعث شد تا این بازی ساده برای کادر فنی پرسپدلیس سخت شود.

بدون شک مهدی ترابی بهترین بازیکن پرسپولیس در این بازی و کل تورنمنت بوده که باز هم تاثیر مستقیم روی گلهای این تیم داشت. اتکای بیش از حد پرسپولیس به او، شاید در مراحل بالاتر برای این تیم گران تمام شود چرا که در صورت مصدومیت یا محرومیت این بازیکن به یکباره با سرگیجه تاکتیکی مواجه خواهد شد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • پرسپولیس 21 آوریل 2021 / 8:46 ق.ظ

    همش گوا دفاع میکرد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید