کد خبر:16047
پ

پیروانی و شکوری مردم را چه فرض کرده اند | همه اشتباه می کنند و تنها پرسپولیس مظلوم است؟

شب گذشته افشین پیروانی در گفتگویی تلفنی با برنامه فوتبال برتر موارد عجیبی را مطرح کرد که به نوعی توهین به شعور مخاطبین محسوب می شد و در طرف مقابل نیز ابراهیم شکوری که این روزها در سمت سخنگوی باشگاه پرسپولیس نیز ایفای نقش می کند مدعی شد دلیل منطقی برای اعتراض تیم ها به […]

شب گذشته افشین پیروانی در گفتگویی تلفنی با برنامه فوتبال برتر موارد عجیبی را مطرح کرد که به نوعی توهین به شعور مخاطبین محسوب می شد و در طرف مقابل نیز ابراهیم شکوری که این روزها در سمت سخنگوی باشگاه پرسپولیس نیز ایفای نقش می کند مدعی شد دلیل منطقی برای اعتراض تیم ها به برنامه مسابقات نمی بیند!

 

پیروانی و شکوری مردم را چه فرض کرده اند | همه اشتباه می کنند و تنها پرسپولیس مظلوم است؟

پیروانی و شکوری مردم را چه فرض کرده اند | همه اشتباه می کنند و تنها پرسپولیس مظلوم است؟

پیروانی در حالی قصد داشت تناقض در درخواست باشگاه استقلال برای برابر بودن شرایط دو تیم در دربی را به چالش بکشد و مثلاً تناقض در گفته های محمود فکری را عیان کند که یا واقعاً اصل موضوع را نمی داند و یا خود رابه ندانستن زده بود! باشگاه استقلال به این موضوع معترض بود چرا باید با دو بازی بیشتر که احتمال محرومیت و مصدومیت بازیکنانش در این دو بازی برای ورود به دربی زیاد است، به استقبال دربی برود و خواستار برابر شدن تعداد بازیهای دو تیم استقلال و پرسپولیس برای ورود به دربی بود. اما در برنامه جدیدی که سازمان لیگ اعلام کرده همچنان شرایط قبل وجود دارد و استقلال با دو بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس می بایست به دربی وارد شود و ریسک محروم یا مصدوم دادن در این دو بازی را به جان بخرد! این در حالیست که از قبل برنامه بازیها مشخص شده بود و سازمان لیگ می توانست با برگزاری بازیهای پرسپولیس هر 4 روز یکبار، تعداد بازیهای دو تیم را برابر کند اما به خواست سرمربی پرسپولیس فاصله بازیهای پرسپولیس در بازگشت از فینال لیگ قهرمانان آسیا همان 5-6 روز ماند!

پیروانی در بخش دیگری از صحبتهایش مدعی شد چرا ذوب آهن که با 14 بازیکن کرونایی با شهرخودرو بازی کرد با پرسپولیس بازی نکرده است! این ادعا در حالی مطرح شد که باشگاه پرسپولیس هفته قبلش به دلیل جلوگیری از ابتلای بازیکنانش به کرونا نامه لغو بازی با نساجی را به سازمان لیگ فرستاد و در نهایت با دستور از بالا (!) آن بازی لغو شد. نکته جالب در خصوص لغو بازی با ذوب اهن اینکه تیم ذوب آهن در تهران حضور داشت و این سازمان لیگ بود که بار دیگر این بازی را لغو کرد که در مصاحبه نکونام باز هم مشخص شد این بازی نیز با دستور از بالا لغو شده است! شاید بهتر باشد پیروانی و سایر دوستان در باشگاه پرسپولیس ابتدا مواضع خود را با آن مقام بالادستی که با دستورات خود برنامه مسابقات را تحت تاثیر قرار داده هماهنگ کنند تا بازیهای بدون هماهنگی آنها برگزار یا لغو شود!

 

در واقع در این بین سازمان لیگ، به زعم خود بر سر استقلالی ها کلاه گذاشته است که البته محمود فکری نیز از این ترفند دوستان مطلع شد و در مصاحبه خود مدعی شد اگر قرار بر این بود که باز هم با دو بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس به دربی وارد شود، پس چرا دوستان دربی را در زمان مقرر خود که بلافاصله بعد از بازگشت تیم خسته پرسپولیس از فینال آسیا آن بازی را برگزار نکردند؟

در طرف مقابل نیز ابراهیم شکوری قطعاً خود را به ندانستن زده است چرا که او به خوبی می داند ماجرا چیست و این ادعا که دلیل منطقی برای اعتراض تیم ها به برنامه مسابقات وجود ندارد، یک ادعای واهی است. در حال حاضر بقیه تیم ها می بایست جور خسته نشدن تیم پرسپولیس در برگشت از فینال لیگ قهرمانان آسیا را بکشند و به جای اینکه بازی های این تیم فشرده تر برگزار شود، کل جدول مسابقات را به خاطر فشرده نشدن بازیهای پرسپولیس به هم ریخته اند. منطق ماجرا نیز در این است که اگر قرار بر پس و پیش کردن برنامه هفتگی بازی ها تا این حد بود، پس چرا در ابتدای فصل قرعه کشی انجام شد؟ بسازمان لیگ به طور هفتگی اعلام می کرد کدام تیم با کدام تیم بازی کند تا حداقل وجهه مناسب تری داشته باشد.

 

دوستان که به خوبی فرافکنی را در سالهای اخیر یاد گرفته اند آیا دلیل منطقی برای این قضیه دارند که چرا باشگاه گل گهر باید قبل از دربی به مصاف استقلال برود؟ مگر غیر از این است که بازی بعد از دربی برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس معمولاً سخت از آب در می آمد؟ حال چرا باید حق تیمی مثل گل گهر در این زمینه پایمال شود؟ تیم های دیگر نیز اگر اعتراض می کنند به واسطه جا به جا شدن وضعیت میزبانی و مهمانی شان در لیگ است و حقشان را تضیعع شده می بینند.

 

پی نوشت: اشاره به بازیهای معوق لیگ های معتبر اروپایی نیز ادعایی مضحک به نظر می رسد چرا که در لیگ های اروپایی از ابتدا تا انتهای لیگ، تاریخ برگزاری بازی ها مشخص شده و مسئولین برگزار کننده برای برگزاری بازی های معوق یک تیم به واسطه حضور در لیگ قهرمانان اروپا یا لیگ اروپا، استثنایی قائل نشده اند و هر 3-4 روز یکبار برای تیم مذکور بازی گذاشته اند.

دیدگاه کاربران 19 دیدگاه
  • ابی 29 دسامبر 2020 / 7:08 ب.ظ

    لنگی خان حکومتی فاسد کثیف خرپولیسی همه ایران میدونم شماها چه حقیر هایی هستین

  • عرب 29 دسامبر 2020 / 7:06 ب.ظ

    توچرامیسوزی،کجات داغ کرده،هرکه خودش زبان داره،،همه بشعورخودشون،توهین میکنند،ن پرسپولیس،،هرتیم،که برای قهرمانی بنکداران چرت وپرتارابهانه،نمبکند

  • ایران 29 دسامبر 2020 / 6:18 ب.ظ

    اون محمود فکری فحاش و ملعونه که یقه پاره می کنه نه آقا افشین گل ما خجالت بکشید بدبختها

  • ناشناس 29 دسامبر 2020 / 5:41 ب.ظ

    از موتوری جنس نگیر

  • مهدی 29 دسامبر 2020 / 5:17 ب.ظ

    یعنی تو آبی واقعی هستی اینقدر بی ادبی؟فکر نمیکنم آبیهای واقعی بی ادب و دروغگو باشند.مرد هستند…مانند بسیاری از رفقام.این بی ادبیها در فضای مجازی از یه عده طرفدار تازه به دوران رسیده سر میزنه…

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید