کد خبر:25463
پ

پشت پرده صحنه سازی های فوتبال ایران | مافیای رسانه ای حامی یک تیم خاص!

در حالی که در روزهای اخیر برخی هواداران پرسپولیس و حتی سرپرست این تیم افشین پیروانی به موضوع درگیری های بازیکنان استقلال با افراد ناشناس در فرودگاه  اشاره کرده اند، به نظر می رسد مسائل دیگری در اتفاقات عجیب چند سال اخیر فوتبال ایران به ضرر افراد یا تیم های رقیب یک تیم خاص رخ […]

در حالی که در روزهای اخیر برخی هواداران پرسپولیس و حتی سرپرست این تیم افشین پیروانی به موضوع درگیری های بازیکنان استقلال با افراد ناشناس در فرودگاه  اشاره کرده اند، به نظر می رسد مسائل دیگری در اتفاقات عجیب چند سال اخیر فوتبال ایران به ضرر افراد یا تیم های رقیب یک تیم خاص رخ داده است که در کلیپ زیر برخی از این موارد را مشاهده می نمائید.

 

پشت پرده صحنه سازی های فوتبال ایران | مافیای رسانه ای حامی یک تیم خاص!

 

 

به نظر شما چرا خبرنگار حوزه پرسپولیس پس از پیروزی ایران مقابل تریندیداد و توباگو به جای پرداختن به بازی تیم ملی باید در خصوص علت مشتهای گره کرده کیروش و بازی پرسپولیس و کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا بپرسد؟

چرا هوادار استقلال که از بازی خوب گادوین منشا و گل زیبایش به وجد آمده باید با کشیدن موی بازیکن تیم خود، او را عصبی و تحریک کند؟ (به طور مشخصی او هوادار استقلال نبود)

چرا دوربین و فیلمبردار در پاسی از شب به یکباره جلوی دیاباته در فرودگاه امام سبز می شود و درست لحظه ای را فیلمبرداری می کند که او با مامور نظافتی کنش داشته است؟ (هدف از تصویربرداری از این لحظه ضبط واکنش دیاباته و اطلاعرسانی این موضوع بود که با خویشتن داری دیاباته این موضوع خنثی شد)

چرا هوادار استقلال که از مدیریت وقت باشگاه به واسطه اتفاقات فصل قبل عاصی بود به بازیکن استقلال فحش ناموسی می دهد؟ علت حضور آن افراد ناشناس در ساعت 2 بامداد در فرودگاه چه بود؟ (آنها فقط آمده بودند تا با جنجال و فحاشی، بازیکنان استقلال را تحریک کنند و حاشیه جدیدی برای این تیم ایجاد نمایند وگرنه هوادار استقلال در هیچ مقطعی با بازیکن تیمش مشکل نداشته است که به او فحش ناموسی بدهد)

دیدگاه کاربران 6 دیدگاه
  • ناشناس 18 مه 2021 / 2:42 ب.ظ

    من مونم چرا استقلال این قدر بی منطقه ,چند روزه که داودر بیچاره را اذیت می کند دیشب مشخص شد که دوپنالتی ,یه تک به تک و یه اخراجی برامون نگرفته ,بعدش فرانگ مجیدی آباج فرناز خانم می گید چرا تیم های دیگه با پرسپولیس مشکل دارند ?چون هرسال هزینه ی زیادی می کنند ولی پرسپولیس جام را می بره ,بنده خداها حق دارند ایگ همه هزینه می کنند در اخر هیچی.ضمنا در بازی سپاهان دوپنالتی برا پرسپولیس گرفته نشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید