کد خبر:38030
پ

پشت پرده دفاع سردار آزمون از اسکوچیچ : شاگرد تنبل ها مربی سخت گیر نمی خواهند

سردار آزمون مهاجم تیملی کشورمان که در جام جهانی 2018 نیز با اظهارات عجیب خود بحث برانگیز شده بود؛ یکبار دیگر با یک حرکت عجیب تر، توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.   پشت پرده دفاع سردار آزمون از اسکوچیچ : شاگرد تنبل ها مربی سخت گیر نمی خواهند آزمون که از محالفین […]

سردار آزمون مهاجم تیملی کشورمان که در جام جهانی 2018 نیز با اظهارات عجیب خود بحث برانگیز شده بود؛ یکبار دیگر با یک حرکت عجیب تر، توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.

 

پشت پرده دفاع سردار آزمون از اسکوچیچ : شاگرد تنبل ها مربی سخت گیر نمی خواهند

آزمون که از محالفین سرسخت حضور اسکوچیچ بود و در بدو انتخاب وی به عنوان جانشین کیروش، با استوری های نیچه ای خود از سایه خورشید معذب شده بود(!) به یکباره با تغییر موضع در خصوص سرمربی تیم ملی، از ماندگاری او حمایت کرد و این در حالیست که همه کاپیتان های تیم ملی و همچنین بازیکنان با سابقه تیم ملی، تمایلی به ادامه کار با اسکوچیچ ندارند و علت این مسئله نیز روشن است چرا که این بازیکنان سطح کار این مربی را در سطح سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی نمی دانند و معتقدند با یک مربی با کیفیت تر(نه لزوماً کیروش) می توان در جام جهانی خوش درخشید که طبیعتاً این مسئله بر روی قیمت مارکت همه بازیکنان تاثیرگذار خواهد بود و موضوعی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن عبور کرد.

در سمت حامیان اسکوچیچ چهره های معلوم الحالی از یک تیم خاص دیده می شوند که بودن یا نبودنشان در تیم ملی به بودن یا نبودن اسکوچیچ وابسته است و طبیعتاً انتظاری جز حمایت از اسکوچیچ از این افراد نمی رفت اما حکایت سردار آزمون که تا چندی پیش با اسکوچیچ به مشکل خورده بود و استوری حمایتی برای وی منتشر کرد کمی فرق دارد.

آزمون که بر طبق شنیده ها با شریک تجاری اسکوچیچ همکاری دارد، به واسطه آسان گرفتن اسکوچیچ و بی نظمی در تیم ملی، از اسکوچیچ حمایت می کند چرا که او بازیکن مورد نظری بود که در چند نوبت با وجود برگزاری اردو، سایر بازیکنان را ترک کرد و طبیعتاً اگر مربی سخت گیری مثل کیروش در راس کار تیم ملی حضور داشت، هرگز به هیچ بازیکنی اجازه چنین کاری را نمی داد؛ در نتیجه آزمون از فردی حمایت می کند که در مقابل بی نظم های تیم ملی، واکنشی ندارد چرا که او به خوبی می داند تکرار چنین رفتارهایی از سوی او در زمان کیروشف مساوی با اخراج همیشگی از تیم ملی بود کما اینکه کیروش چنین کاری را در مقابل ستاره های وقت تیم ملی از جمله خلعتبری، هادی عقیلی، رحمتی و … پیاده کرد تا نشان دهد هرگز تن به بازیکن سالاری در تیم ملی نمی دهد.

 

پس از اتفاقات روز گذشته، برخی معتقدند چون آزمون در تیم بایرلورکوزن حضور دارد و تیمش در لیگ قهرمانان اروپا شرکت می کند و مبلغ هنگفتی هم از لورکوزنی ها دریافت می کند، خیالش از همه چیز راحت است و موفقیت یا عدم موفقیت ایران در جام جهانی پیش رو برایش اهمیت چندانی ندارد چرا که هر اتفاقی بیفتد او در لورکوزن حضور دارد اما دیگاه بسیاری از ملی پوشان نسبت به جام جهانی متفاوت است و معتقدند با درخشش و صعود از جام جهانی نه تنها فقیمت مارکت آنها بالاتر می رود بلکه پیشنهادات از تیم های بهتر اروپایی برای آنها از راه خواهد رسید و به همین منظور دوست ندارند با یک مربی از پیش بازنده در جام جهانی مثل اسکوچیچ که باندبازی و دریافت توصیه برای دعوت بازیکنان را به صلاحیت و شایستگی آنها ترجیح داده، در این تورنمنت شرکت کنند.

 

در انتها بار دیگر تاکید می کنیم، آنها که صعود به جام جهانی را فتح الفتوح اسکوچیچ قلمداد می کنند ظاهراً فراموش کرده اند که در جام جهانی 98 نیز صعود به جام جهانی به نام والدیر ویرا یا جلال طالبی نوشته نشد و همگان بر این باور بودند که آن تیم را ایویچ ساخته و پرداخته کرد همین خناثانی که امروز از بازگشت مربی سخت گیری مثل کیروش هراسان هستند، در آن زمان نیز زیر پای ایویچ را خالی کردند تا به اهداف خود برسند. امروز اسکوچیچ هنوز در حال تناول از ثمرات ساختارسازی کیروش در تیم ملی ایران بهره می برد و سه بازیکن تاثیرگذار تیم ملی یعنی آزمون، جهانبخش و طارمی در دوران کیروش به اوج دوران فوتبال خود در رده ملی و باشگاه رسیدند و 80 درصد بار موفقیت تیم ملی فعلی بر روی دوش این سه بازیکن بوده و هست و اسکوچیچ نشان داده در غیاب هر یک از این بازیکنان، یک مربی ضعیف بوده است. حرف آخر را به درستی جهانبخش و طارمی و حاج صفی زدند : استوری حمایتی برخی ملی پوشان از اسکوچیچ ریشه در منافع شخصی آنها دارد و نه ملی!

به عبارت دیگر آنها به خوبی می دانند اگر اسکوچیچ نباشد، احتمال دعوت آنها به تیم ملی تحت هدایت کیروش یا هر مربی دیگری، تقریباً 0 است.

 

پی نوشت: بدون شک در اتفاقات فوق، جریان سازی اتاق فکر باند رسانه ای قرمز نقش به سزایی داشت که سکانس به سکانس سناریوی جلوگیری از برکناری اسکوچیچ را با استفاده ابزاری از مخالفین کیروش و برخی موافقین اسکوچیچ در داخل تیم ملی که اکثراً از تیم پرسپولیس بودند، به اجرا گذاشت؛ آنها به خوبی می دانند در صورت تغییرات در کادر فنی تیم ملی دیگر خبری از حضور پرتعداد ملی پوشان پرسپولیس در جام جهانی نخواهد بود و طبیعتاً محاسبات آنها برای درآمدزایی از حضور بازیکنانشان در جام جهانی به هم خواهد خورد. با تغییر کادر فنی، حلقه قرمزی که دور اسکوچیچ بسته شده نیز پاره خواهد شد و دیگر خبری از دعوت از بازیکنان نیمکت نشین یک تیم خاص به تیم ملی نخواهد بود چرا که نفراتی همچون حمید استیلی، وحید هاشمیان، کریم باقری، خانبان (همگی با سابقه حضور در پرسپولیس) که در سمت های مختلف در اختیار تیم ملی و در کنار اسکوچیچ هستند، از تیم کنار گذاشته خواهند شد.

کلیدواژه : سردار آزمون

دیدگاه کاربران 5 دیدگاه
  • ایرانی بزرگ منش 13 جولای 2022 / 4:10 ق.ظ

    ابرسرمربی تا یخ تیم ملی ایران اسکوویچ اولین بارایران درگروهش باختلاف امتیازبسباربالاقهرمان شد,,,ایرانیهارفتاری بسیارزشت ودر حق اسکوویچ ,,عندنامردی,,کردنداکیدوارم تیم ملی بدون اسکوویچ بی حیثیت ترین تیم جهانی لقب گیرد,,طارمی لجن منافق ,مزدور علی دایی است دایی فردوسی پوراوردهزینه کردجیب فردوسی وسیبیل فدراسیون فنی راحسابی چرب کرد تا به هزشکلی اسکوویچ راخارج و نیمکت به اوبدهند,,مفتخورخاین نامرد,,,,,سردار باارزش ترین بازیکن بود یک بی سروپای بوشهری گدا گرسنه ,لاشخوررابا سرداز مقایسه میکنی. ؟؟؟مضحک هست ماعندنامردی کردیم کیروش ایران رادراسبا جام اسیا حذف کرد درجام اسیا باکیروش چه مقامی گرفتیم حذف حذف حذف. شدیم دایی درریاض باحتیم

    • ممد 13 جولای 2022 / 8:40 ق.ظ

      داداش یواش تر . اگه صعود به جام جهانی افتخاره که کیروش دوبار بی دردسر صعود کرده بود . چی برا خودت تلاوت میکنی ؟

  • m 9 جولای 2022 / 7:58 ق.ظ

    متاسفانه متن خبر کاملا مغرضانه نوشته شده

    • ویتالی 9 جولای 2022 / 8:08 ق.ظ

      چرا چون با لنگیا مخالفت کرده مغرضانه س ؟ الان این سایت حق گو هم مثه بقیه جیره خوارا از اسکوچیچ حمایت می کرد میشد عادلانه ؟ همه میدونن اسکوچیچ چی کاره س

    • حامی 9 جولای 2022 / 8:19 ق.ظ

      داداش کجاش مغرضانه س بازیای تیم ملی بدون طارمی هم دیدیم که چقد گند بازی میکرد تیم ملی . ینی طارمی مصدوم بشه قبل جام جهانی باید انصراف بدیم با این اسکوچیچ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید