کد خبر:43873
پ

پشت پرده خیمه شب بازی مناظره فتح اله زاده و قربان زاده در فوتبال برتر

علی فتح اله زاده با اقدامات عجیب و حیرت انگیز خود در روزهای اخیر بیش از هر زمان دیگر اعتبار و محبوبیت خود را نزد هواداران استقلال به حراج گذاشته است. او که در بستن به موقع پرونده های مالی باشگاه تعلل کرده بود، استقلال را در یک وضعیت خطرناک یعنی حذف از آسیا قرار […]

علی فتح اله زاده با اقدامات عجیب و حیرت انگیز خود در روزهای اخیر بیش از هر زمان دیگر اعتبار و محبوبیت خود را نزد هواداران استقلال به حراج گذاشته است.

او که در بستن به موقع پرونده های مالی باشگاه تعلل کرده بود، استقلال را در یک وضعیت خطرناک یعنی حذف از آسیا قرار داد و به همین منظور با استعفای خود نشان داد در طول 6 ماهی که فرصت داشته، در بستن این پروژه ها ناتوان است.

اما در کمال شگفتی اعضای هیئت مدیره استقلال تشکیل جلسه دادند و حکم به ابقای فردی دادند که خود فریاد می زد قادر به پرداخت بدهی سنگین حدود 120 میلیاردی استقلال نیست.

حال مشخص نیست چه اتفاقی افتاده که فتح اله زاده به یکباره توان پرداخت مبلغ فوق را تا پایان فروردین پیدا کرده برای هواداران استقلال مهم نیست اما مهم این است که بار دیگر وزارت ورزش با مهره سوخته ای به نام فتح اله زاده برای اتلاف وقت بازی نکرده باشد و در پایان فروردین باز هم شاهد صحبت های تکراری فتح اله زاده مبنی بر عدم حمایت از او و ناتوانی در پرداخت همه بدهی ها و یک استعفای ساختگی نباشیم.

به واقع اگر فتح اله زاده ایمان داشت که می تواند مشکلات را ولو تا پایان فروردین حل کند، اصولاً استعفا نمی داد چرا که به گفته رئیس جدید هیئت مدیره استقلال، 15 روز فرصت برای ماندگاری استقلال در آسیا به آنها داده شده است و اگر فتح اله زاده مطمئن به بستن پرونده های مالی تا پایان فروردین بود، استعفا نمی داد و در نقش یک فاتح و نه بازنده، می ماند و پرونده های مالی را می بست و از حذف استقلال در آسیا جلوگیری می کرد.

با توجه به نمایشی که شب گذشته در برنامه فوتبال برتر دیدیم و مناظره بی دلیل فتح اله زاده و قربان زاده را شاهد شدیم، به جرات می توان گفت فتح اله زاده از هیچ کوششی ولو سهوی برای به حاشیه کشاندن استقلال در چند ماه اخیر مضایغه نکرده است و استمرار حضور او تا پایان فروردین خطرناک به نظر می رسد.

هواداران استقلال امروز این سوال را مطرح می کنند که اولاً چه تضمینی وجود دارد که او بتواند تا پایان فروردین این افتضاح را جمع کند؟ ثانیاً اگر این امکان وجود داشته، چرا در 6 ماه گذشته این اقدامات انجام نشده تا کار به اینجا کشیده نشود؟

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید