کد خبر:37746
پ

پشت پرده اتلاف وقت سردار آجورلو برای استقلال: مدیریت رویاها و خیال پردازی

به نظر می رسد قهرمانی استقلال در فصل گذشته را صرفاً می بایست به پای کادر فنی نوشت و با توجه به سوء مدیریت فعلی که در این تیم دیده می شود، نقش مدیریت بسیار کمرنگ تر از حدتصور بوده است.   پشت پرده اتلاف وقت سردار آجورلو برای استقلال: مدیریت رویاها و خیال پردازی […]

به نظر می رسد قهرمانی استقلال در فصل گذشته را صرفاً می بایست به پای کادر فنی نوشت و با توجه به سوء مدیریت فعلی که در این تیم دیده می شود، نقش مدیریت بسیار کمرنگ تر از حدتصور بوده است.

 

پشت پرده اتلاف وقت سردار آجورلو برای استقلال: مدیریت رویاها و خیال پردازی

بسیاری بر این عقیده بودند سردار آجورلو با حضورش در استقلال، انقلابی نو در سبک مدیریت این تیم اجیاد کرد اما رفته رفته مشخص شد، تنها اتفاق متفاوتی که آجورلو در استقلال رقم زده، جلوگیری از سم پاشی مدیران سابق استقلال علیه خودش بود تا به سادگی بتواند کارش را انجام دهد. آجورلو از درآمدزایی و اسپانسر و کارگزار و وروس به بورس گفت اما تا این لحظه هنوز هواداران استقلال مثل رقیب، طعم پرپولی را نچشیده اند و می بایست مربی درجه 3 اروپایی را به واسطه معذوریت در پرداخت تحمل کنند و به انتظار بنشینند تا ببینند کی آقایان چراغ ها را روشن خواهند کرد تا از خریدهای جدید این تیم رونمایی شود.

این تعلل در حالی رخ داده که حدود یک ماه دیگر، لیگ برتر آغاز خواهد شد و در اولین دیداری که یک کاپ قهرمانی برای استقلال به همراه دارد، تیم ساپینتو می بایست به مصاف نساجی برود که کادر تمام پرسپولیسی در آن مستقر شده و چند بازیکن سابق پرسپولیس نیز به آن پیوسته اند.

آجورلو بدون توجه به زمانبندی های پیش رو در حالی اتلاف وقت می کند که برخی معتقدند 14 تیرماه تا 21 تیرماه که زمان ثبت نام کاندیدای انتخابات ریسات فدراسیون فوتبال در شهریور است، جواب بسیاری از ابهامات این روزهای استقلال داده خواهد شد که آیا سردار در انتخابات فدراسیون شرکت می کند یا خیر؟

اما نکته دیگری که بسیاری از هواداران استقلال به آن معترض هستند، رویاپردازی و خیال پردازی سردار آجورلو است که در مقاطع مختلف فصل گذشته گریبان استقلال را گرفت و در نقل و انتقالات پیش رو و انتخاب سرمربی جدید نیز یقه آبی ها را سفت چسبیده است.

 

آجورلو به سبب موقعیت نظامی که سابقاً داشته تصور می کرد، ارج و قربی نزد مسئولین وزارت دفاع دارد و به همین خاطر بدون هیچ دغدغه ای از بابت تامین زمین تمرین استقلال روی در اختیار گرفتن زمین وزارت دفاع حساب باز کرده بود که با پاسخ منفی مسئولین مواجه شد. او تلویحاً به این موضوع اشاره کرد که حتی به موضوع رفاقت خودش با شهید طهرانی مقدم نیز اشاره کرده اما در نهایت این زمین در اختیار استقلال قرار داده نشد.

یکی دیگر از خیال پردازیهای سردار آجورلو در بخش تعویق سربازی دو بازیکن اصلی این تیم بود که با وجود رایزنی های فراوان او، اما سازمان نظام وظیفه باز هم زیر بار نرفت و دو بازیکن استقلال علی رغم تصور آجورلو به خدمت سرابزی اعزام شدند.

در خصوص مبالغ تزریق شده به باشگاه استقلال از طریق کارگزار جنجالی نیز بحث های بسیاری وجود دارد، اما آخرین مورد از خیال پردازی های عجیب سردار آجورلو مربوط به سهولت به کار گیری جواد نکونام به جای فرهاد مجیدی بود که با همین ساده انگاری، فرصت زیادی از پیش فصل برای انتخاب سرمربی از دست رفت و در نهایت با یک سهل انگاری عجیب که هنوز هم مشخص نیست مسئولیت انتخاب ساپینتو را چه کسی بر عهده گرفته، یک مربی ناکام و درجه 3 را به نیمکت استقلال رساند.

اما همه این موارد در قبال خیال پردازی های بلند آجورلو و دوستانش در خصوص نقل و انتقالات کوچک به نظر می رسند. آجورولو و دوستانش که ظاهراً به اشتباه به وی مشورت می دهند، با چراغ های خاموش پیش فصل را آغاز کردند و پس از گذشت یک هفته از انتخاب سرمربی نیز هنوز حاضر به روشن کردن چراغ ها نشدند چرا که بار دیگر آنها با خیال سهولت در جذب بازیکنانی مثل عزت اللهی، قایدی، صادقی پای به نقل و انتقالات گذاشتند و حضور این بازیکنان را قطعی می دانستند اما هر کدام از آنها به دلایل مختلف منتفی شدند و حالا خبر می رسد اگر این ساده انگاری سردار ادامه داشته باشد، بازیکنانی همچون وریا غفوری، مهدی پور، عارف غلامی و امیرحسین حسین زاده از تیم جدا خواهند شد.

آجورلو حتی نتوانسته تاکنون با سجاد شهباززاده به طور رسمی قرارداد منعقد کند و این در حالیست که تیم رقیب بهترین پاسورهای 4 فصل اخیر را در اختیار گرفته است و استقلال این شانس را داشت تا سعید صادقی و مهدی قایدی را به خدمت بگیرد اما با مدیریت رویاپرداز، این شانس از دست رفت…

هر چه که هست، هواداران استقلال بدون شک پوئن منفی بزرگی بابت این ساده انگاری ها و یا به تعبیر بهتر خیال پردازی ها به مدیریت آجورلو خواهند داد. او در حالی در خیال و رویای استادیوم اختصاصی است که ظاهراً فراموش کرده در ایران مدیریت فوتبال می کند که همه چیز تحت کنترل دولت است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید