کد خبر:31395
پ

پرویز مظلومی دست راست علی نژاد در استقلال + عکس

پرویز مظلومی که پس از مصاحبه جنجالی اش مبنی بر به رسمیت نشناختن یکی از ستاره های روی پیراهن استقلال (اشاره به قهرمانی در آسیا با نام تاج) از چشم هواداران استقلال افتاده بود، در سالهای وزارت مسعود سلطانی فر همواره در بدترین شرایط هم در ویترین فوتبال ایران چه در رده ملی و چه […]

پرویز مظلومی که پس از مصاحبه جنجالی اش مبنی بر به رسمیت نشناختن یکی از ستاره های روی پیراهن استقلال (اشاره به قهرمانی در آسیا با نام تاج) از چشم هواداران استقلال افتاده بود، در سالهای وزارت مسعود سلطانی فر همواره در بدترین شرایط هم در ویترین فوتبال ایران چه در رده ملی و چه در رده باشگاهی حضور داشت و امروز هم که پس از رفتن سلطانی فر، او همچنان علی رغم تغییرات در هیئت مدیره استقلال یکی از کرسی های هیئت مدیره استقلال را اشغال کرده است تا مشخص شود، حضور دنباله دار او چه به عنوان سرپرست چه به عنوان مشاور چه به عنوان معاون و چه به عنوان عضو هیئت مدیره در استقلال به فردی ارتباط دارد که همچنان در بدنه وزارت ورزش حضور دارد.

 

پرویز مظلومی دست راست علی نژاد در استقلال + عکس

پرویز مظلومی دست راست علی نژاد در استقلال + عکس

این فرد کسی نیست جز علی نژاد که هواداران استقلال خاطرات خوشی از او به یاد ندارند. ظاهراً پرویز مظلومی با توصیه های علی نژاد همچنان در استقلال حضور دارد و در جلسه اخیر وزیر ورزش با هیئت مدیره استقلال نیز مظلومی در سمت راست علی نژاد و مقابل هیئت مدیره دیده می شود.

او که به عنوان مخبر اتفاقات مبهم در اردوی امارات استقلالی ها نیز به حساب می آید، از جایگاه خوبی نزد هواداران استقلال برخوردار نیست و به نوعی  تنها ناخالصی به جا مانده از دوران منحوس مدیران سلطانی فر در استقلال به حساب می آید چرا که اگر بنا به حضور پیشکسوت در هیئت مدیره بود، با حضور محمد مومنی این موضوع رفع و رجوع می شد و حضور دو پیشکسوت در هیئت مدیره تیم استقلال، بی معنا به نظر می رسد.

 

هر چه که هست، شاید بهتر باشد جناب مظلومی از دستاوردهای یک سال اخیر خود در استقلال برای هواداران استقلال به طور شفاف صحبت کند. از ماجرای تعلل در تعویض دانشگر در بازی معروف استقلال و فولاد (مظلومی فراموش کرده بود بازیکن استقلال به خاطر مصدومیت بیرون از زمین است) تا مصاحبه های عجیب در رسانه ها بر ضد منافع استقلال از جمله دستاوردهایی است که مظلومی به واسطه آن، از باشگاه استقلال پول هم دریافت می کند!

 

نکته عجیب در مورد مظلومی اینکه او تحصیلات لازم برای حضور در کادر مدیریت استقلال را ندارد و مشخص نیست چطور پست هایی مثل سرپرستی و حضور در هیئت مدیره به وی پیشنهاد می شود؛ جالبتر اینکه علی رغم عملکرد ضعیف او در بحث مربیگری نیز برای مقطعی کوتاه او هدایت تیم ملی امید ایران را بر عهده داشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید