کد خبر:18335
پ

پروژه بازگشت میلیچ به استقلال بسته شد؟

با توجه به اخباری که از باشگاه استقلال به گوش می رسد به نظر می رسد پروژه بازگشت میلیچ به استقلال رسماً بسته شده است و این بازیکن از نیم فصل در تیم الدحیل توپ خواهد زد. مگر اینکه تا سه شنبه اتفاق جدیدی در مذاکرات او و استقلال رخ دهد.   پروژه بازگشت میلیچ […]

با توجه به اخباری که از باشگاه استقلال به گوش می رسد به نظر می رسد پروژه بازگشت میلیچ به استقلال رسماً بسته شده است و این بازیکن از نیم فصل در تیم الدحیل توپ خواهد زد. مگر اینکه تا سه شنبه اتفاق جدیدی در مذاکرات او و استقلال رخ دهد.

 

پروژه بازگشت میلیچ به استقلال بسته شد؟

پروژه بازگشت میلیچ به استقلال رسماً بسته شد

از اخباری که از برخی خبرنگاران نزدیک به باشگاه استقلال به گوش می رسد اینطور بر می آید که محمود فکری به مدیران استقلال اعلام کرده دیگر نیازی به میلیچ ندارد؛ فکری که از خالی شدن دستش در دو بازی اخیر استقلال به واسطه خروج ناگهانی میلیچ از ایران به شدت عصبانی به نظر می رسد، چندی پیش نیز به دلایل نامشخص با میلیچ به اختلاف خورده بود و با توجه به شواهد و قرائن در دست، هم مدیریت و هم کادر فنی مایل به فسخ قرارداد میلیچ بوده اند که این گونه راحت با عدم پرداخت مطالبات این بازیکن به صورت عامدانه، راه خروج را برای او باز کردند.

گفته می شود میلیچ درخواست دریافت آفر جدید باشگاه استقلال برای ادامه همکاری را کرده و مسئولین استقلال نیز تمدید قرارداد وی را به پایان فصل موکول کردند و از میلیچ خواسته اند برای مذاکره به تهران بیاید اما مدافع کروات این پیشنهاد را قبول نکرده و تا سه شنبه به استقلالی ها فرصت ارائه پیشنهاد را داده است که البته با موضع گیری طرفین بعید به نظر می رسد اتفاق خاصی تا سه شنبه رخ دهد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • محمد 25 ژانویه 2021 / 12:21 ب.ظ

    فکری از چی عصبانی شده
    باید از عدم مدیریت و نداشتن شخصیت سرمربیگری باشگاه بزرگ استقلال عصبانی باشد وقتی با بی فکری و لجبازی باعث تخریب بازیکن و تضعیف تیم میشه باید هم عصابنی باشه ولی از بی دانشی خودش

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید