کد خبر:29137
پ

پرسپولیس وقتی دربی را باخت که وقت کشی کرد + عکس

بسیاری از هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس از نحوه بازی تیم محبوبشان در دربی 96 رضایت ندارند و معتقدند این تیم برای اولین بار در طی 4 سال گذشته به قدری ترسو و محتاط بازی کرد که آنها را به یاد بازیهای پرسپولیس در زمان حمید درخشان انداخت.   پرسپولیس وقتی دربی را باخت که وقت […]

بسیاری از هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس از نحوه بازی تیم محبوبشان در دربی 96 رضایت ندارند و معتقدند این تیم برای اولین بار در طی 4 سال گذشته به قدری ترسو و محتاط بازی کرد که آنها را به یاد بازیهای پرسپولیس در زمان حمید درخشان انداخت.

 

پرسپولیس وقتی دربی را باخت که وقت کشی کرد + عکس

واقعیت این است که عدم حضور سید جلال حسینی با تجربه در این دیدار شوک منفی بزرگی به پرسپولیسی ها وارد کرد و به همین جهت و نداشتن اطمینان کافی به فرشاد فرجی باعث عقبتر بازی کردن احمد نوراللهی و در نتیجه ایجاد شکاف بین خطوط پرسپولیس شد.

نکته جالب در خصوص دربی 95 اینکه سرخ پوشان از هر فرصای برای اتلاف وقت و کشاندن بازی به وقت های اضافه و ضربات پنابتی استفاده می کردند و همین ترس در وجود بازیکنان پرسپولیس بود که باعث بازی شجاعانه استقلالی ها شد که از انگیزه بیشتری نسبت به پرسپولیس برای برتری در این دیدار برخوردار بودند.

گفتنیست در دربی 95 نیز علی رغم پیروزی پرسپولیس اما این تیم نمایش خوبی از خود بر جای نگذاشت و بر روی تک مدقعیت خود به گل و پیروزی رسیده بود.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید