کد خبر:18399
پ

پرسپولیس علیه داور بازی با آلومینیوم سند رو کرد | گل آلومینیوم آفساید بود

باشگاه پرسپولیس در حال آماده سازی گزارشی علیه کمک داور بازی امروز این تیم مقابل آلومینیوم اراک برای ارائه به کمیته داوران است.   پرسپولیس علیه داور بازی با آلومینیوم سند رو کرد | گل آلومینیوم آفساید بود آنچه باعث اعتراض پرسپولیسی هاست، به تصمیم کمک داور در صحنه گل اول آلومینیوم برمی گردد. آنها […]

باشگاه پرسپولیس در حال آماده سازی گزارشی علیه کمک داور بازی امروز این تیم مقابل آلومینیوم اراک برای ارائه به کمیته داوران است.

 

پرسپولیس علیه داور بازی با آلومینیوم سند رو کرد | گل آلومینیوم آفساید بود

پرسپولیس علیه داور بازی با آلومینیوم سند رو کرد |  گل آلومینیوم آفساید بود

آنچه باعث اعتراض پرسپولیسی هاست، به تصمیم کمک داور در صحنه گل اول آلومینیوم برمی گردد. آنها مدعی هستند در این صحنه بازیکن آلومینیوم در تله آفساید بوده و کمک داور به اشتباه پرچم نزده است. باشگاه پرسپولیس فیلم صحنه گل اول آلومینیوم را به سه کارشناس داوری هم نشان داده و گویا دو نفر از این کارشناسان هم اعلام کرده اند بازیکن زننده گل در این صحنه موقع ارسال توپ نیم بدن از مدافعان پرسپولیس جلوتر بوده است.

تصاویری که از تلویزیون پخش شد نمی تواند ملاک کارشناسی قرار بگیرد چون در هیچ صحنه ای ارسال کننده توپ و بازیکنانی که در محوطه جریمه ایستاده اند موقع زده شدن ضربه، با هم دیده نمی شوند اما گویا باشگاه پرسپولیس با دوربین دیگری از این گل فیلم گرفته و آن فیلم را برای کارشناسان ارسال کرده که دو نفر از آنها رای به جلو بودن مدافع آلومینیوم داده اند و یک کارشناس دیگر نظر قطعی نداده است.

به گفته یکی از مدیران پرسپولیس آنها در حال تکمیل مدارک برای اعتراض به کمیته داوران هستند.

آلومینیوم با نتیجه 2 بر یک پرسپولیس را شکست داد. سید وحید کاظمی با کمک محمد عطایی و علی احمدی قضاوت این بازی را برعهده داشتند.

 

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • حامد 26 ژانویه 2021 / 12:22 ق.ظ

    عجب خخخخخ
    بابا مسعود برس به داد پرسپولیس

  • بی نام 25 ژانویه 2021 / 10:38 ب.ظ

    بازی بعد‌پنالتی الکی میخوان از الان شروع کردن هوچی گری را

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید