کد خبر:13502
پ

پرسپولیس به این دلیل هرگز دلتنگ شجاع خلیل زاده نمی شود

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از کنار رفتن از رقابت‌های جام حذفی، شروع به آماده‌سازی خود برای لیگ قهرمانان کرد. به این ترتیب با شایستگی و با وجود مسایلی که پیش آورده شد و محرومیت عیسی آل‌کثیر از آن جمله بود به فینال بازی‌ها رسید.   پرسپولیس به این دلیل هرگز دلتنگ شجاع خلیل زاده نمی […]

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از کنار رفتن از رقابت‌های جام حذفی، شروع به آماده‌سازی خود برای لیگ قهرمانان کرد. به این ترتیب با شایستگی و با وجود مسایلی که پیش آورده شد و محرومیت عیسی آل‌کثیر از آن جمله بود به فینال بازی‌ها رسید.

 

پرسپولیس به این دلیل هرگز دلتنگ شجاع خلیل زاده نمی شود

پرسپولیس به این دلیل هرگز دلتنگ شجاع خلیل زاده نمی شود

تیمی که تلاش می‌کند روند خود را برای قهرمانی در آسیا و دفاع از عنوان قهرمانی در ایران حفظ کند و حمایت همه جانبه هواداران خود را حتی در روزهایی که سکوها خالی است در اختیار دارد و آن‌ را احساس می‌کند.
تیم فوتبال پرسپولیس در ۹ بازی گذشته، ۷ مسابقه برابر التعاون(دو بازی)، شارجه، السد، پاختاکور، سایپا و نفت آبادان را با کلین شیت پشت سر گذاشته است. دو گل دریافتی در وقت قانونی هم از روی نقطه پنالتی دریافت شد. این آمار برای حامد لک و سازمان دفاع تیمی که توسط یحیی‌گل‌محمدی طراحی شده است، آمار بسیار جالب توجهی است.
این ساختار تا به این‌جای کار پرسپولیس را در لیگ برتر به عنوان تنها تیم بدون گل دریافتی معرفی است در حالی که بیشترین ابراز نگرانی‌ها در حوزه پرسپولیس، نسبت به خط دفاع بود.
پرسپولیس همچنین در ۷مسابقه از از این ۹ بازی، گلزنی کرده است و نتیجه یک بر صفر که بعضا بهانه‌ای برای انتقاد از عملکرد تیم در گذشته بود، پر تکرارترین نتیجه است. این در حالی است که پرسپولیس با همین نتیجه امتیاز‌ها و پیروزی‌های مهم برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان را به دست آورد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید