کد خبر:12465
پ

پرسپولیس با طاهرخانی از استقلال انتقام می گیرد؟

در حالی که فسخ قرارداد شاهین طاهرخانی با استقلال انتقادات زیادی را متوجه مدیران فعلی باشگاه استقلال کرده، به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس قصد دارد از این فرصت استفاده کرده و با این بازیکن که حالا آزاد محسوب می شود و نیازی به پرداخت رضایتنامه برای جذبش هم نیست، وارد مذاکره شود.   پرسپولیس […]

در حالی که فسخ قرارداد شاهین طاهرخانی با استقلال انتقادات زیادی را متوجه مدیران فعلی باشگاه استقلال کرده، به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس قصد دارد از این فرصت استفاده کرده و با این بازیکن که حالا آزاد محسوب می شود و نیازی به پرداخت رضایتنامه برای جذبش هم نیست، وارد مذاکره شود.

 

پرسپولیس با طاهرخانی از استقلال انتقام می گیرد؟

پرسپولیس با طاهرخانی از استقلال انتقام می گیرد؟

با خروج محمد نادری، شجاع خلیل زاده و محمد انصاری از خط دفاع پرسپولیس، وضعیت ساختار دفاعی این تیم با حضور سید جلال حسینی 39 ساله کمی پیچیده شده است و رسماً مدافع جایگزینی برای روز مبادا برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس وجود ندارد و یحیی از سر ناچاری به جلال حسینی که این روزها کندی حرکاتش دفاع پرسپولیس را اذیت کرده، بازی می دهد.

پیشتر از از ایمان سلیمی، فرشاد فرجی به عنوان گزینه های جانشینی شجاع خلیل زاده نام برده می شد و مذاکراتی نیز برای حضور قرضی ایمان سلیمی در پرسپولیس صورت گرفت اما در شرایط فعلی به نظر می رسد مسئولین پرسپولیس بدشان نمی آید به سراغ جذب شاهین طاهرخانی بلندقامت مدافع سابق استقلال بروند که سابقه بازی در دربی را نیز در کارنامه دارد. او که در طول چند سال گذشته به مدافعی آبدیده در تیم استقلال تبدیل شده بود درست در زمان بهره برداری کادر فنی از توانایی هایش، توانست قراردادش را فسخ کند و اکنون می تواند به هر تیمی که دلش می خواهد برود.

 

از تراکتور نیز به عنوان تیمی که خواهان حضور طاهرخانی جوان است یاد می شود؛ علیرضا منصوریان با شاهین طاهرخانی در استقلال کار کرده و به توانایی های این بازیکن واقف است.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس جواب پاتک استقلال را که محمد نادری را جذب کرد، با جذب شاهین طاهرخانی می دهد یا خیر؟

 

نکته جالب اینکه حمیدرضا طاهرخانی پسر عموی شاهین طاهرخانی است که در سال 2018 با پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید