کد خبر:17696
پ

پخش مستقیم بازی منچستریونایتد و لیورپول | اوج حساسیت در دربی شمال غرب انگلیس

پخش زنده بازی منچستریونایتد و لیورپول امشب از سایت بتاکاپ انجام خواهد شد.   پخش زنده فوتبال   پخش مستقیم بازی منچستریونایتد و لیورپول | اوج حساسیت در دربی شمال غرب انگلیس از هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس امشب بازی حساس بین دو رقیب قدیمی در فوتبال انگلیس یعنی منچستریونایتد و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد […]

پخش زنده بازی منچستریونایتد و لیورپول امشب از سایت بتاکاپ انجام خواهد شد.

 

پخش زنده فوتبال

 

پخش مستقیم بازی منچستریونایتد و لیورپول | اوج حساسیت در دربی شمال غرب انگلیس

پخش مستقیم بازی منچستریونایتد و لیورپول | اوج حساسیت در دربی شمال غرب انگلیس

از هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس امشب بازی حساس بین دو رقیب قدیمی در فوتبال انگلیس یعنی منچستریونایتد و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد برگزار خواهد شد. این دربی که معروف به دربی شمال غرب انگلیس است از حساسیت خاصی برخوردار شده چرا که منچستریونایتد پس از بیش از 10 سال دوباره به صدر جدول لیگ برتر بازگشته اند و با یک بازی کمتر نسبت به تیم دوم یعنی لیورپول با 36 امتیاز در صدر قرار گرفته اند و لیورپول نیز برای به زیر کشیدن منچستریونایت داز صدر نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار 6 امتیازی دارد چرا که اگر شاگردان کلوپ در این بازی شکست بخورند و منچستر یونایتد در بازی عقب افتاده خود پیروز شود، فاصله دو تیم در صدر جدول به 7 امتیاز افزایش پیدا خواهد کرد.

 

مصاف های رو در رو

لیورپول در 10 مصاف اخیر دو تیم عملکرد بهتری داشته و تنها 1 شکست در کارنامه آنها در 10 بازی رو در رو دیده می شود و اگر در بازی امشب به پیروزی برسند، سومین پیروزی متوالی آنها مقابل منچستریونایتد خواهد بود. در طرف مقابل نیز منچستری ها در صورتی که بتوانند امشب با پیروزی زمین را ترک کنند، طلسم 5 سال نبردن لیورپول در انفیلد را خواهند شکست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید