کد خبر:33178
پ

پخش زنده مراسم توپ طلا 2021 (Ballon D’or) از اپلیکیشن بتاکاپ

پخش زنده مراسم توپ طلا 2021 (Ballon D’or) امشب از اپلیکیشن بتاکاپ انجام خواهد شد.   دانلود اپلیکیشن بتاکاپ   پخش زنده مراسم توپ طلا 2021 (Ballon D’or) از اپلیکیشن بتاکاپ   سرانجام پس از مدتها انتظار، امشب ساعت 23 به وقت تهران، مراسم توپ طلای فوتبال جهان در سال 2021 برگزار خواهد شد. بسیاری […]

پخش زنده مراسم توپ طلا 2021 (Ballon D’or) امشب از اپلیکیشن بتاکاپ انجام خواهد شد.

 

دانلود اپلیکیشن بتاکاپ

 

پخش زنده مراسم توپ طلا 2021 (Ballon D’or) از اپلیکیشن بتاکاپ

پخش زنده مراسم توپ طلا 2021 (Ballon D'or) از اپلیکیشن بتاکاپ

 

سرانجام پس از مدتها انتظار، امشب ساعت 23 به وقت تهران، مراسم توپ طلای فوتبال جهان در سال 2021 برگزار خواهد شد. بسیاری بر این عقیده اند لیونل مسی برای هفتمین بار برنده توپ طلا خواهد شد و برخی نیز معتقدند لواندوفسکی شایسته کسب این عنوان است.

مراسم بالون دیور 2021 از شبکه سه یا شبکه ورزش پخش زنده نخواهد شد؛ علاقه مندان به تماشای زنده مراسم می توانند با نصب اپلیکیشن بتاکاپ، این رویداد فوتبالی را که به همت فرانس فوتبال هر ساله برگزار می شود، به طور مستقیم تماشا کنند.

 

شبکه های پخش مراسم توپ طلا 2021

شبکه های ورزش تاجیکستان و مونو تی وی ترکمنستان این مراسم را روی ماهواره یاه ست به طور زنده پخش می کنند. در عین حال شبکه پارامونت + و اکیپ فرانسه به همراه یوتیوب و فیسبوک رسمی اکیپ نیز این مراسم را به طور مستقیم پخش خواهند کرد.

 

سیستم رای گیری توپ طلا چگونه است؟

رای گیری برای توپ طلای مردان یا جام یاشین در 24 اکتبر به پایان رسید. در این رای گیری از هیئتی متشکل از 180 روزنامه نگار در سراسر جهان خواسته شد تا (از طریق یک سیستم ایمیل امن) بر اساس معیارهایی از جمله عملکرد فردی و تیمی در سال 2021 رای دهند. استعداد و روحیه ورزشی و در کل دوران حرفه ای بازیکن رای خود را به نازمدهای نهایی بدهند.

حدود 40 تا 50 خبرنگار فوتبال زن به توپ طلای زنان رای می دهند، در حالی که 32 برنده سابق توپ طلای مردان به بهترین بازیکن زیر 21 سال مردان رای می دهند.

هر رای دهنده برای توپ طلا (زن و مرد) پنج نفر برتر خود را ارائه می دهد. رای دهندگان برای جایزه Kopa و Yashin Trophy سه نفر برتر را ارسال می کنند. در هر مورد، امتیاز به هر جایگاه اختصاص داده می شود و بازیکنی که بیشترین امتیاز را داشته باشد برنده جایزه می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید