کد خبر:17309
پ

پخش زنده سوپرکاپ اسپانیا امشب (بارسلونا و سوسیه داد)

بتاکاپ – بازی سوپرکاپ اسپانیا بین دو تیم بارسلونا و رئال سوسیه داد امشب از بتاکاپ پخش خواهد شد. برای تماشای پخش زنده سوپرجام اسپانیا بین دو تیم بارسلونا و سوسیداد 2021 کافیست به همین صفحه مراجعه نمائید.   لینک پخش زنده سوپرجام اسپانیا   پخش زنده سوپرکاپ اسپانیا امشب (بارسلونا و سوسیه داد) سوپرکاپ […]

بتاکاپ – بازی سوپرکاپ اسپانیا بین دو تیم بارسلونا و رئال سوسیه داد امشب از بتاکاپ پخش خواهد شد. برای تماشای پخش زنده سوپرجام اسپانیا بین دو تیم بارسلونا و سوسیداد 2021 کافیست به همین صفحه مراجعه نمائید.

 

لینک پخش زنده سوپرجام اسپانیا

 

پخش زنده سوپرکاپ اسپانیا امشب (بارسلونا و سوسیه داد)

سوپرکاپ اسپانیا به صورت تک بازی برگزار نمی شود و امشب مصاف دو تیم بارسلونا و ریئال سوسیه داد و فرداشب با برگزاری بازی رئال مادرید و اتلیکو بیلبائو دنبال می شود که برنده این دو بازی در فینال سوپرکاپ اسپانیا به مصاف هم می روند و تیم برنده، به عنوان قهرمان سوپرکاپ اسپانیا معرفی می شود. بارسلونا با 13 عنوان قهرمانی، پرافتخارترین تیم سوپرکاپ اسپانیا محسوب می شود و این در حالیست که رئال مادرید با 11 عنوان مدافع عنوان قهرمانی این کاپ محسوب می شود.

بارسلونا امشب در کوردوبا به مصاف سوسیه داد می رود و فرداشب رئال مادرید در مالاگا به مصافف بیلبائو خواهد رفت و جمعه دیدار نهایی این تورنمنت کوچک برگزار خواهد شد. نکه جالب اینکه مسئولین برگزارکننده این بازیها بدترین زمان ممکن برای انجام این سه مسابقه را انتخاب کرده اند چرا که بر سنگینی در اسپانیا در حال بارش است و این برف در زمان برگزاری بازیها نیز ادامه خواهد داشت.

گفتنیست از سال 2019 قرار بود تورنمنت سوپرجام اسپانیا در کشور عربستان سعودی برگزار شود و یک دوره نیز این اتفاق افتاد اما به دلیل شیوع کرونا، فعلاً امکان تردد بین دو کشور اسپانیا و عربستان وجود ندارد و در این دوره هم بازیها در اسپانیا برگزار می شود.

 

برای تماشای پخش زنده فوتبال اروپا در لیگ های مختلف به سایت بتاکاپ مراجعه کنید.

پخش زنده سوپرکاپ اسپانیا 2020/2021

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید