کد خبر:42026
پ

پخش زنده بازی کرواسی و مراکش از ماهواره و بتاکاپ

پخش زنده بازی کرواسی و مراکش امروز ساعت 18:30 از ماهواره و بتاکاپ انجام می شود. اپلیکیشن پخش زنده بازی کرواسی و مراکش شما می توانید پخش مستقیم فوتبال مراکش و کرواسی را از طریق اپلیکیشن بتاکاپ از اینترنت و به صورت آنلاین تماشا کنید. با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از کافه بازار یا […]

پخش زنده بازی کرواسی و مراکش امروز ساعت 18:30 از ماهواره و بتاکاپ انجام می شود.

اپلیکیشن پخش زنده بازی کرواسی و مراکش

شما می توانید پخش مستقیم فوتبال مراکش و کرواسی را از طریق اپلیکیشن بتاکاپ از اینترنت و به صورت آنلاین تماشا کنید. با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از کافه بازار یا گوگل پلی، در کنار تماشای پخش زنده کرواسی و مراکش می توانید با پیش بینی نتیجه این بازی، جایزه نقدی ببرید.

تیم ملی کرواسی فینالیست جام جهانی 2018 که به تیم جان سخت در این دوره از مسابقات معروف شد، سرانجام مقابل آرژانتین شکست خورد. کروات ها که در پنالتی زدن و پنالتی گیری قهار نشان داده بودند می بایست در بازی رده بندی جام جهانی 2022 به مصاف دیگر تیم سخت کوش مسابقات یعنی مراکش بروند. مراکشی که با یاسین بونو تا همینجای مسابقات هم شگفتی سازی کرده است.

پیش بینی نتیجه بازی کرواسی و مراکش

پیش بینتی نتیجه این بازی بسیار دشوار است. اما ربات پیش بینی بتاکاپ تخمین زده این بازی کم گل با پیروزی مراکش در ضربات پنالتی همراه خواهد شد و نتیجه آن در پایان 120 دقیقه، 1-1 مساوی است.

شبکه های پخش مستقیم کرواسی و مراکش از ماهواره

شما می توانید بازی کرواسی و مراکش را از طریق شبکه پرشیانا اسپورت در ماهواره یاهست تماشا کنید. برای مشاهده لیست کامل شبکه های پخش زنده جام جهانی بر روی لینک کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید