کد خبر:23857
پ

پخش زنده بازی پرسپولیس و الوحده از شبکه 3

در ساعات گذشته شایعه ای در فضای مجای منتشر شده بود که به موجب آن، پخش زنده بازی پرسپولیس و الوحده را منتفی اعلام می کرد. اما با رجوع به کنداکتور شبکه سه سیما این شایعه پایان یافت چرا که پخش زنده بازی پرسپولیس و الوحده در کنداکتور شبکه 3 قرار گرفته و این بازی […]

در ساعات گذشته شایعه ای در فضای مجای منتشر شده بود که به موجب آن، پخش زنده بازی پرسپولیس و الوحده را منتفی اعلام می کرد. اما با رجوع به کنداکتور شبکه سه سیما این شایعه پایان یافت چرا که پخش زنده بازی پرسپولیس و الوحده در کنداکتور شبکه 3 قرار گرفته و این بازی طبق برنامه راس ساعت 19 از این شبکه پخش مستقیم خواهد شد.

 

پخش زنده فوتبال امروز

 

پخش زنده بازی پرسپولیس و الوحده از شبکه 3

پخش زنده بازی پرسپولیس و الوحده از شبکه 3

این شایعه از آنجا نشئت گرفت که تا چند دقیقه قبل هنوز پخش زنده بازی پرسپولیس و الوحده در قسمت پخش زنده های سایت ورزش 3 که به واسطه سایت آنتن مبادرت به پخش مستقیم رویدادهای ورشی می کند، قرار نگرفته بود و این شائبه نزد هواداران پرسپولیس به وجود آمده بود که مبادا حق پخش این بازی از سوی تلویزیون خریداری نشده باشد و این بازی پخش نشود.

 

حتماً در جریان قفل شدن شبکه 3 به محض شروع بازی دو تیم پرسپولیس و الوحده هستید. به واسطه رعایت حقوق کپی رایت و حق پخش تلوییونی پخش مستقیم شبکه 3 در  سایت تلوبیون نیز در زمان پخش زنده بازی پرسپولیس و الوحده از دسترس خارج خواهد شد و علاقه مندان به وتبال به دنبال پیدا کردن فرکانس شبکه های عربی در ماهواره برای تماشای زنده بازی پرسپولیس و الوحده هستند.

 

برای پیدا کردن فرکانس شبکه های پخش مستقیم بازی پرسپولیس و الوحده بر روی لینک کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید