کد خبر:41724
پ

پخش زنده بازی پرتغال و سوئیس امشب از ماهواره و بتاکاپ

پخش زنده بازی پرتغال و سوئیس امشب ساعت 22:30 از شبکه ماهواره پرشیانا اسپرتس و بتاکاپ انجام می شود. پخش فوتبال زنده سایت و اپلیکیشن پخش زنده پرتغال و سوئیس برای تماشای فوتبال زنده پرتغال و سوئیس کافی است اپلیکیشن بتاکاپ را از گوگل پلی یا کافه بازار دانلود نمائید. در کنار تماشای این بازی […]

پخش زنده بازی پرتغال و سوئیس امشب ساعت 22:30 از شبکه ماهواره پرشیانا اسپرتس و بتاکاپ انجام می شود.

پخش فوتبال زنده

سایت و اپلیکیشن پخش زنده پرتغال و سوئیس

برای تماشای فوتبال زنده پرتغال و سوئیس کافی است اپلیکیشن بتاکاپ را از گوگل پلی یا کافه بازار دانلود نمائید. در کنار تماشای این بازی می توانید در فوتبال فانتزی بتاکاپ شرکت کنید و برنده جایزه 2 میلیون تومانی شوید.

تیم ملی پرتغال که با شکست مقابل کره جنوبی امشب به مصاف تیم پرانگیزه سوئیس می رود، امید زیادی به گلزنی کریستیانو رونالدو دارد. در سمت مقابل دروازه بان چالاک و آماده ای به نام یان زومر در درون دروازه سوئیسی ها قرار گرفته که یک رهبر عالی برای تیم پرستاره سوئیس محسوب می شود. انتظار می رود گرانیت ژاکا در این بازی ستاره تیمش لقب بگیرد.

پیش بینی نتیجه بازی پرتغال و سوئیس

با توجه به بازی هایی که از هر دو تیم در مرحله گروهی دیده ایم، از نظر ساختار تیمی، تیم ملی سوئیس وضعیت بهتری نسبت به پرتغال دارد. اما اگر امشب شب ستاره ها برای درخشش باشد، شاید کریستیانو رونالدو که جام جهانی کم فروغی را سپری می کند، بتواند با درخشش مجدد خود، تیمش را به مرحله بعدی مسابقات ببرد. با این حال پیش بینی می شود، این بازی پرگل شود. ربات پیش بینی بتاکاپ نتیجه 2-2 را برای این مسابقه در نظر گرفته است.

شبکه های پخش مستقیم فوتبال زنده پرتغال و سوئیس

شما می توانید ازطریق شبکه zero tv یا پرشیانا اسپورت این بازی را از طریق ماهواره یاهست تماشا کنید.

ترکیب احتمالی اسپانیا و سوئیس

ترکیب احتمالی پرتغال
کاستا؛ دالوت، پپه، دیاس، کانسلو؛ برناردو سیلوا، نوس، کاروالیو; فرناندس; فلیکس، رونالدو

ترکیب احتمالی اصلی سوئیس
سامر; ویدمر، آکانجی، شار، رودریگز؛ فرولر، ژاکا؛ شقیری، سو، وارگاس; آمبولو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید