کد خبر:41947
پ

پخش زنده بازی فرانسه و مراکش امشب از ماهواره و بتاکاپ

پخش زنده بازی فرانسه و مراکش امشب ساعت 22:30 از ماهواره و بتاکاپ انجام می شود. پخش زنده فوتبال امشب پخش زنده فرانسه و مراکش در اپلیکیشن بتاکاپ در صورتی که به پخش زنده شبکه 3 از خارج دسترسی ندارید، شما می توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از گوگل پلی و کافه بازار، […]

پخش زنده بازی فرانسه و مراکش امشب ساعت 22:30 از ماهواره و بتاکاپ انجام می شود.

پخش زنده فوتبال امشب

پخش زنده فرانسه و مراکش در اپلیکیشن بتاکاپ

در صورتی که به پخش زنده شبکه 3 از خارج دسترسی ندارید، شما می توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از گوگل پلی و کافه بازار، بازی فرانسه و مراکش را تماشا کنید. در کنار تماشای فوتبال زنده فرانسه و مراکش می توانید با پیش بینی نتیجه این دیدار جایزه نقدی برنده شوید.

پخش زنده بازی فرانسه و مراکش امشب از ماهواره و بتاکاپ
پوستر بازی فرانسه و مراکش

تیم ملی فرانسه در حالی به مصاف تیم ملی مراکش می رود که از ابتدای شروع جام جهانی 2022، به عنوان یکی از شانس های قهرمانی به حساب می آمد. سرمربی فرانسه در این دیدار احتمالاً ادرین ربیو و اوپامنکانو را به دلیل سرماخوردگی در اختیار ندارد. در سما مقابل گفته می شود مزروعی مدافع کناری مراکش مشکلی برای حضور مقابل فرانسه ندارد. تیم ملی مراکش به لطف درخشش یاسین بونو دروازه بان خود تاکنون از حریفان گل نخورده است و لقب بهترین تیم دفاعی جام را یدک می کشد. این در حالیست که تیم ملی فرانسه با 13 گل زده تا قبل از بازی امشب یکی از بهترین تیم های هجومی مسابقات بوده اند. در صورتی که فرانسه نتواند در نیمه اول مقابل مراکش به گل برسد، احتمال اینکه بازی دو تیم به پنالتی کشیده شود بسیار زیاد خواهد بود.

پیش بینی نتیجه بازی فرانسه و مراکش

اگرچه جام جهانی 2022 نشان داد پیش بینی نتایج مسابقات بر اساس داده ها و آمار قبل از بازی عمدتاً اشتباه از آب در آمده اما هوش مصنوعی نتیجه 3 بر 1 به سود فرانسه را برای این دیدار حدس زده است.

شبکه های پخش مستقیم فوتبال زنده فرانسه و مراکش از ماهواره

شما می توانید پخش مستقیم بازی فرانسه و مراکش را از طریق شبکه پرشیانا اسپورت و زیرو تی وی در ماهواره یاهست به طور رایگان تماشا کنید. برای مشاهده لیست کانال های پخش زنده جام جهانی بر روی لینک کلیک کنید.

ترکیب فرانسه و مراکش در بازی امشب

ترکیب احتمالی فرانسه:
لوریس; کونده، واران، اوپامکانو، تی. هرناندز; چوآمنی، رابیو؛ دمبله، گریزمان، امباپه؛ ژیرو

ترکیب احتمالی مراکش:
بونو؛ حکیمی، ال یامیق، آگورد، مزروعی; اوناهی، امربات، اماالله; زیئش، النسیری، بوفال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید