کد خبر:41690
پ

پخش زنده بازی فرانسه و لهستان از ماهواره و بتاکاپ

پخش زنده بازی فرانسه و لهستان ساعت 18:30 در ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود. پخش فوتبال بدون سانسور تماشای پخش زنده فرانسه و لهستان در بتاکاپ برای تماشای پخش مستقیم فوتبال فرانسه و لهستان نیاز داریذ فقط اپلیکیشن بتاکاپ را از گوگل پلی یا کافه بازار دانلود کنید. شما با نصب بتاکاپ علاوه […]

پخش زنده بازی فرانسه و لهستان ساعت 18:30 در ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود.

پخش فوتبال بدون سانسور

تماشای پخش زنده فرانسه و لهستان در بتاکاپ

برای تماشای پخش مستقیم فوتبال فرانسه و لهستان نیاز داریذ فقط اپلیکیشن بتاکاپ را از گوگل پلی یا کافه بازار دانلود کنید. شما با نصب بتاکاپ علاوه بر تماشای فوتبال زنده لهستان و فرانسه می توانید نتایج مسابقات جام جهانی را پیش بینی کنید و جایزه نقدی ببرید. با شرکت در فوتبال فانتزی بتاکاپ نیز می توانید جایزه نقدی 5 میلیون تومانی را برنده شوید.

پخش زنده بازی فرانسه و لهستان از ماهواره و بتاکاپ

مرور قبل از مسابقه

تیم ملی فرانسه که با 2 پیروزی در مرحله گروهی صعود خود را قطعی کرده بود؛ در بازی سوم مرحله گروهی با ترکیب دوم خود وارد زمین شد و مقابل تونس شکست خورد. در سمت مقابل لهستان از یک مسیر پر پیچ و خم و دشوار به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی رسیده است. جایی که تیم های آرژانتین، مکزیک و تیم شگفتی ساز عربستان حضور داشتند. در بازی امشب شانس فرانسه روی کاغذ بیشتر از لهستان است اما در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. لهستانی ها در درون دروازه بهترین دروازه بان جام جهانی 2022 را تا این لحظه در اختیار دارند و در خط میانی نیز زیلینسکی یکه تازی می کند. اما اوج قدرت لهستان در خط حمله این تیم است که لواندوفسکی گلزن، آماده به نظر می رسد. با مصدومیت بد موقع بنزما و امکونکو، تا حد زیادی زهر خط حمله فرانسه گرفته شده است. با این حال امباپه و ژیرو توانسته اند وظایف گلزنی خود را به بهترین نحو انجام دهند. ادرین ربیو و تئو هرناندز نیز در بهترین فرم خود قرار دارند.

پیش بینی نتیجه بازی فرانسه و لهستان در جام جهانی 2022

پیش بینی این بازی که سخت ترین دیدار مرحله یک هشتم لقب گرفته دشوار است. اما با این حال، هنوز هم شانس فرانسه برای پیروزی و صعود از گروه بیشتر به نظر می رسد مگر اینکه لهستانی ها قصد داشته باشند، شگفتی سازی خود را تا مراحل پایانی ادامه دهند و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی را در همین مرحله حذف کنند. ربات پیش بینی نتیجه بازی فرانسه و لهستان، نتیجه 3 بر 2 به سود فرانسه را برای این بازی هیجان انگیز پیش بینی کرده است.

شبکه های پخش زنده فوتبال فرانسه و لهستان از ماهواره

همان طور که پیشتر اعلام کردیم، شما می توانید از کانال پرشیانا اسپورت و زیرو تی وی بازی های جام جهانی را به صورت رایگان از ماهواره یاهست تماشا کنید. برای دیدن لیست کانال های پخش زنده مسابقات جام جهانی بر روی لینک کلیک کنید.

ترکیب احتمالی فرانسه و لهستان در بازی امشب

ترکیب اصلی فرانسه:
لوریس; کونده، واران، اوپامکانو، هرناندز; چوآمنی، رابیوت؛ دمبله، گریزمان، امباپه؛ ژیرو

ترکیب اصلی لهستان:
شزنی; نقدی، گلیک، کیویور، برزینسکی؛ فرانکوفسکی، بیلیک، کریچوویاک، زیلینسکی؛ لواندوفسکی، میلیک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید