کد خبر:41592
پ

پخش زنده بازی فرانسه و تونس از ماهواره و بتاکاپ

پخش زنده بازی فرانسه و تونس از ساعت 18:30 در ماهواره یاه ست از شبکه پرشیانا و زیرو تی وی و اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود. پخش زنده فرانسه و تونس درجام جهانی 2022 را از کجا ببینیم؟ شما می توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از کافه بازار یا گوگل پلی، علاوه بر […]

پخش زنده بازی فرانسه و تونس از ساعت 18:30 در ماهواره یاه ست از شبکه پرشیانا و زیرو تی وی و اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود.

پخش زنده فرانسه و تونس درجام جهانی 2022 را از کجا ببینیم؟

شما می توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از کافه بازار یا گوگل پلی، علاوه بر تماشای پخش زنده فوتبال فرانسه و تونس، در مسابقه پیش بینی بتاکاپ هم شرکت کنید. همچنین فوتبال فانتزی بتاکاپ در مرحله حذفی هنوز فرصت ثبت نام دارد. فرصت بردن جایزه 5 میلیون تومانی را از دست ندهید.

پخش زنده بازی فرانسه و تونس از ماهواره و بتاکاپ

سرمربی تیم ملی فرانسه که توانسته بود با دو پیروزی صعود خود به مرحله حذفی جام جهانی را قطعی کند، احتمالاً در این بازی به برخی نفرات اصلی خود استراحت خواهد داد. در سمت مقابل تیم ملی تونس امیدوار است با پیروزی مقابل فرانسه و رخ دادن اتفاقاتی در بازی دیگر گروه D بین استرالیا و دانمارک بتواند به مرحله بعد صعود کند. تونسی ها به یک معجزه برای صعود نیاز دارند.

پیش بینی نتیجه بازی فرانسه و تونس

کارشناسان شانس فرانسه را برای پیروزی در این دیدار بیشتر از تونس می دانند. ربات پیش بینی بتاکاپ نیز نتیجه 3 بر 0 را برای نتیجه بازی فرانسه و تونس حدس زده است.

شبکه های پخش مستقیم فرانسه و تونس از ماهواره

شما می توانید پخش زنده تونس و فرانسه را از کانال پرشیانا اسپرت و Zero Tv در ماهواره تماشا کنید. علاقه مندان به فوتبال که به کد بیس جدید شبکه 3 دسترسی دارند هم می توانند این بازی را در ماهواره اینتل ست تماشا کنند.

ترکیب فرانسه مقابل تونس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید