کد خبر:41127
پ

پخش زنده بازی فرانسه و استرالیا امشب از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ

پخش زنده بازی فرانسه و استرالیا امشب در جام جهانی 2022 از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ.   پخش زنده بازی فرانسه و استرالیا امشب از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ از گروه D مسابقات جام جهانی 2022، امشب راس ساعت 22:30 بازی دو تیم فرانسه و استرالیا انجام خواهد شد. شما می توانید پخش مستقیم این […]

پخش زنده بازی فرانسه و استرالیا امشب در جام جهانی 2022 از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ.

 

پخش زنده بازی فرانسه و استرالیا امشب از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ

از گروه D مسابقات جام جهانی 2022، امشب راس ساعت 22:30 بازی دو تیم فرانسه و استرالیا انجام خواهد شد. شما می توانید پخش مستقیم این بازی را از طریق اپلیکیشن بتاکاپ با گزارش جذاب عربی از شبکه بین اسپرت دنبال کنید. برای دانلود اپلیکیشن بتاکاپ، به کافه بازار یا گوگل پلی مراجعه کنید. شما همچنین می توانید در کنار تماشای پخش زنده جام جهانی از بتاکاپ، با پیش بینی درست نتایج بازی ها و شرکت در فوتبال فانتزی بتاکاپ، جایزه 5 میلیون تومانی را از آن خود کنید.

 

پیش بینی نتیجه بازی فرانسه و استرالیا

دیدیه دشام در حالی قدم به این مسابقه می گذارد که چندین ستاره خود را قبل و در حین اعزام تیمش به جام جهانی از دست داد. از مهمترین این بازیکنان می توان به پوگبا، کانته، بنزما، انکونو اشاره کرد. با این وجود تیم ملی فرانسه به قدری پر ستاره هست که بتواند جای خالی این بازیکنان سرشناس را پر کند. برای مشاهده سیستم و ترکیب فرانسه در بازی مقابل استرالیا بر روی لینک کلیک کنید.

بر روی کاغذ، استرالیا شانسی برای بردن فرانسه ندارد؛ اما پیش بینی بازی استرالیا و فرانسه از آن جهت سخت می شود که بدانیم بازیکنان فرانسه عملکرد خوبی در لیگ ملتها نداشته اند. به هر حال، شانس فرانسه برای بردن این بازی بیشتر است و ربات پیشگوی نتایج بتاکاپ، نتیجه 3 بر 0 به سود فرانسه را برای این دیدار پیش بینی می کند.

 

شبکه های ماهواره پخش زنده بازی استرالیا و فرانسه

اگر به پخش زنده شبکه سه دسترسی ندارید، شما می توانید از شبکه های ماهواره زیر به تماشای فوتبال زنده فرانسه و استرالیا بنشینید. گفتنیست شبکه zero tv هم این بازی را به طور رایگان پخش خواهد کرد.

Persiana Sports
TurkmenAlëm(Yahsat)
10762 V 27500 HD
10803 H 27500 SD

🇶🇦 beIN Sports HD
📡 Badr 26°E
🔶 11566 H 27500
🔶 10809 H 27500

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • آیهان ۴ 24 نوامبر 2022 / 1:43 ب.ظ

    امسال برزیل یا آرژانتین قهرمان هستند
    آیهان ۴

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید