کد خبر:42039
پ

پخش زنده بازی فرانسه و آرژانتین فینال جام جهانی در ماهواره و بتاکاپ

پخش زنده بازی فرانسه و آرژانتین فینال جام جهانی 2022 امروز ساعت 18:30 در ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ. اپلیکیشن پخش زنده آرژانتین و فرانسه از اینترنت در صورتی که به کد بیس جدید شبکه سه دسترسی ندارید، شما می توانید پخش زنده فینال جام جهانی 2022 را از اپلیکیشن بتاکاپ تماشا کنید. با دانلود و […]

پخش زنده بازی فرانسه و آرژانتین فینال جام جهانی 2022 امروز ساعت 18:30 در ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ.

اپلیکیشن پخش زنده آرژانتین و فرانسه از اینترنت

در صورتی که به کد بیس جدید شبکه سه دسترسی ندارید، شما می توانید پخش زنده فینال جام جهانی 2022 را از اپلیکیشن بتاکاپ تماشا کنید. با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از کافه بازار یا گوگل پلی می توانید علاوه بر تماشای فوتبال زنده فرانسه و آرژانتین، در پیش بینی این مسابقه هم شرکت نمائید و برنده جایزه نقدی شوید.

تیم ملی فرانسه قهرمان جام جهانی 2018، برای دومین سال پیاپی به فینال مسابقات رسیده است. در سمت مقابل تیم ملی آرژانتین با هدایت لیونل اسکالونی توانسته به مقام قهرمانی کوپا آمریکا برسد و امیدوار است نوار موفقیت هایش به قهرمانی با آلبی سلسته در جام جهانی ختم شود. لیونل مسی فوق ستاره تیم ملی آرژانتین از پرانگیزه ترین بازیکنان این دیدار خواهد بود. او که در ویترین افتخاراتش تقریباً همه افتخارات فردی و تیمی فوتبال را به دست آورده، قصد دارد در سالهای پایانی فوتبالش به تنها جامی که تاکنون به آن نرسیده هم برسد و از این حیث هم کریستیانو رونالدو را پشت سر بگذارد. کارشناسان معتقدند در صورت قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022، لیونل مسی شانس زیادی برای کسب عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2023 را خواهد داشت.

پیش بینی نتیجه بازی آرژانتین و فرانسه

پیش بینی این بازی به واقع دشوارترین حدسی است که یک فوتبال دوست یا کارشناس دارد. دو تیمی که با پذیرش تنها یک شکست در مسابقات به فینال رسیده اند و نفرات آنها در بهترین فرم ممکن قرار دارند. شاید کمتر کسی تصورش را می کرد آرژانتینی که در اولین بازی مرحله گروهی، مقابل عربستان شکست خورد، در آستانه قهرمانی جام جهانی قرار داشته باشد. اما به طور کلی می توان گفت تیم ملی فرانسه از حیث نظم تیمی و کیفیت بازیکنانی که در اختیار دارد به مراتب قدرتمندتر از آرژانتین به حساب می آید. اما این همه داستان نیست. یک لیونل مسی آماده ممکن است به اندازه یک لشگر بازیکن برای تیمش امتیاز بیاورد. هر چه که هست، ربات های پیش بینی، شانس آرژانتین را برای کسب قهرمانی در جام جهانی اندکی بیشتر دانسته اند. نتیجه 2 بر 1 به سود آرژانتین بیشترین احتمال وقوع را داشته است. گفتنیست آخرین بازی دو تیم با نتیجه 3 بر 0 به سود فرانسه به پایان رسیده است.

مقایسه افتخارات تیم ملی فرانسه و آرژانتین

شبکه های پخش مستقیم فوتبال آرژانتین و فرانسه از ماهواره

در صورت قطع شدن پخش زنده شبکه 3، شما می توانید بازی فرانسه و آرژانتین در فینال جام جهانی را از طریق شبکه پرشیانا اسپرت در ماهواره یاهست بدون سانسور تماشا کنید. بری مشاهده لیست کانالهای پخش فینال جام جهانی بر روی لینک کلیک کنید.

ترکیب آرژانتین و فرانسه در فینال جام جهانی 2022

ترکیب آرژانتین: امی مارتینز، اوتامندی، رومرو، مولینا، آکونیا، دی پائول، فرناندز، مک آلیستر، لیونل مسی، دی ماریا، جولین آلوارز

ترکیب فرانسه: هوگو لوریس، واران، اوپامنکانا، جولز کونده، تئو هرناندز، شوامنی، ادرین ربیو، گریزمان، دمبله، ژیرو، امباپه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید