کد خبر:33421
پ

پخش زنده بازی رئال مادرید و اینترمیلان امشب از اپلیکیشن بتاکاپ

پخش زنده بازی رئال مادرید و اینترمیلان امشب از اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود. دانلود اپلیکیشن بتاکاپ   پخش زنده بازی رئال مادرید و اینترمیلان امشب از اپلیکیشن بتاکاپ هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام چند بازی همزمان پیگیری می شود که در یکی از این بازیهاف رئال مادرید در خانه […]

پخش زنده بازی رئال مادرید و اینترمیلان امشب از اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود.

دانلود اپلیکیشن بتاکاپ

 

پخش زنده بازی رئال مادرید و اینترمیلان امشب از اپلیکیشن بتاکاپ

پخش زنده بازی رئال مادرید و اینترمیلان امشب از اپلیکیشن بتاکاپ

هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام چند بازی همزمان پیگیری می شود که در یکی از این بازیهاف رئال مادرید در خانه به مصاف اینترمیلان می رود. این بازی که برای دو تیم حساسیت خاصی ندارد و هر دو تیم از قبل صعود خود به دور بعد را مسجل کرده بودند تنها جنگ برای صدرنشینی است. شما می توانیدپخش فوتبال زنده رئال مادرید و اینترمیلان را امشب از بتاکاپ دنبال کنید.

در صورتی که به شبکه 3 دسترسی ندارید و در خارج از ایران شبکه 3 در هنگام پخش بازی های برای شما قفل می شود، شما می توانید با تنظیم رسیور ماهواره خود بر روی فرکانس شبکه ورزش تاجیکستان و یا مونو تی وی بازیهای امشب لیگ قهرمانان اروپا را به طور زنده تماشا کنید. همچنین با نصب اپلیکیشن بتاکاپ از گوگل پلی یا کافه بازار می توانید پخش زنده فوتبال اروپا امشب را به طور رایگان تماشا کنید و با پیش بینی نتیجه بازی ها ، شانس خود را برای بردن جوایز بتاکاپ افزایش دهید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید