کد خبر:41777
پ

پخش زنده بازی برزیل و کرواسی از ماهواره و بتاکاپ

پخش زنده بازی برزیل و کرواسی امروز از ساعت 18:30 در شبکه پرشیانا اسپورت از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود. پخش زنده فوتبال امشب پخش زنده برزیل و کرواسی را چطور ببینیم؟ شما می توانید با دانلود و نصب رایگان اپلیکیشن بتاکاپ از کافه بازار یا گوگل پلی، علاوه بر تماشای پخش مستقیم […]

پخش زنده بازی برزیل و کرواسی امروز از ساعت 18:30 در شبکه پرشیانا اسپورت از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود.

پخش زنده فوتبال امشب

پخش زنده برزیل و کرواسی را چطور ببینیم؟

شما می توانید با دانلود و نصب رایگان اپلیکیشن بتاکاپ از کافه بازار یا گوگل پلی، علاوه بر تماشای پخش مستقیم برزیل و کرواسی، نتیجه این بازی را هم پیش بینی کنید. توجه داشته باشید تا قبل از شروع این دیدار فرصت دارید تا در فوتبال فانتزی بتاکاپ با جایزه 2 میلیون تومانی شرکت کنید.

مرور قبل از مسابقه

تیم ملی برزیل که قدرتمندترین تیم حال حاضر جام جهانی 2022 لقب گرفته، عصر امروز باید به مصاف کرواسی برود. بازگشت نیمار توان خط حمله برزیل را به شکل قابل توجهی افزایش داده است. در سمت مقابل کرواسی نایب قهرمان جام جهانی 2018 با پیروزی مقابل ژاپن در ضربات پنالتی به این مرحله رسیده است. کروات ها در بازی مقابل ژاپن نمایش خوبی ارائه نکردند و تنها به لطف درخشش دروازه بان خود، به این بازی رسیده اند.

اگرچه در این بازی خبری از بازی دفاعی و بسته حریف کرواسی نیست و هر دو تیم می توانند فوتبال خود را به نمایش بگذارند. انتظار می رود نیمار و وینیسیوس ستاره های برزیل در این دیدار باشند.

پیش بینی نتیجه بازی برزیل و کرواسی

پیش بینی نتیجه بازی برزیل و کرواسی کمی دشوار است اما همچنان شانس پیروزی برزیل بالاتر است. پیش بینی می شود تیم ملی برزیل در این دیدار با حساب 2 بر 1 پیروز شود. برزیل 4 دیدار از 5 دیدار اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است. کرواسی از 5 بازی اخیر خود 2 تساوی دو پیروزی و یک شکست به دست آورده است.

شبکه های پخش مستقیم برزیل و کرواسی از ماهواره

شما می توانید پخش فوتبال زنده برزیل و کرواسی را در جام جهانی 2022 از کانال زیرو تی وی یا پرشیانا اسپورت در ماهواره تماشا کنید. برای مشاهده لیست شبکه های پخش زنده جام جهانی بر روی لینک کلیک کنید.

ترکیب برزیل و کرواسی در جام جهانی 2022

ترکیب کرواسی
لیواکوویچ ؛ یورانویچ، لورن، گواردیول، سوسا؛ کواسیچ، بروزویچ، مودریچ؛ کراماریچ ، پتکوویچ ، پریسیچ

ترکیب برزیل
آلیسون ؛ میلیتا، سیلوا، مارکینوش، دانیلو؛ کاسمیرو، پاکه تا؛ رافینا ، نیمار ، وینیسیوس جونیور ؛ ریچارلیسون

کلیدواژه : زنده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید