کد خبر:33426
پ

پخش زنده بازی بایرن مونیخ و بارسلونا امشب

پخش زنده بازی بایرن مونیخ و بارسلونا امشب از اپلیکیشن بتاکاپ رایگان است. پخش زنده بازی بایرن مونیخ و بارسلونا امشب   هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2021/2022 امشب دنبال می شود و تکلیف 4 تیم دیگر صعود کننده به دور حذفی مشخص خواهد شد. در حساس ترین بازی امشب، بایرن […]

پخش زنده بازی بایرن مونیخ و بارسلونا امشب از اپلیکیشن بتاکاپ رایگان است.

پخش زنده بازی بایرن مونیخ و بارسلونا امشب

پخش زنده بازی بایرن مونیخ و بارسلونا امشب

 

هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2021/2022 امشب دنبال می شود و تکلیف 4 تیم دیگر صعود کننده به دور حذفی مشخص خواهد شد. در حساس ترین بازی امشب، بایرن مونیخ و بارسلونا به مصاف هم می روند که علی رغم قطعی شدن صعود بایرن مونیخ به عنوان صدرنشین اما این بازی برای باواریایی ها حکم انتقام گیری بابت اتفاقات توپ طلا در سالهای اخیر به خصوص سال 2021 را دارد. از طرفی بارسلونا برای قطعی کردن صعودش محکوم به پیروزی در این بازی است چرا که در صورت پیروزی بنفیکا در بازی دیگر، بارسا با هر نتیجه ای غیر از برد، این دیدار را ترک کند، در همین مرحله گروهی از دور مسابقات کنار خواهد رفت.

بازی دو تیم یادآور شکست سنگین 7 تای بارسا است و ژاوی به هواداران بارسلون قول داده بازنده از این دیدار خارج نخواهد شد.

شما می توانید پخش مستقیم فوتبال زنده بارسلونا و بایرن مونیخ را از اپلیکیشن بتاکاپ به صورت رایگان تماشا کنید. در صورتی که به اینترنت دسترسی ندارید، با تنظیم فرکانس رسیور ماهواره خود بر روی شبکه ورزش تاجیکستان در یاه ست نیز می توانید این بازی حساس را به طور زنده تماشا کنید.

 

دانلود اپلیکیشن بتاکاپ

 

با پیش بینی نتیجه بازی بارسلونا و بایرن مونیخ در اپلیکیشن بتاکاپ، برنده جوایز متنوع ان شوید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید