کد خبر:5231
پ

پخش زنده بازی اینترمیلان و سویا امشب ساعت 23:30 | 5 نکته از فینال یورو لیگ

بتاکاپ – فینال یورولیگ یا لیگ اروپا امشب بین دو تیم سویا واینترمیلان راس ساعت 23:30 در کلن آلمان برگزار خواهد شد و پخش زنده بازی اینترمیلان و سویا از سایت بتاکاپ انجام خواهد شد. در ادامه توجه شما را به 5 نکته مهم در خصوص این بازی جلب می نمائیم.   آموزش پیش بینی […]

بتاکاپ – فینال یورولیگ یا لیگ اروپا امشب بین دو تیم سویا واینترمیلان راس ساعت 23:30 در کلن آلمان برگزار خواهد شد و پخش زنده بازی اینترمیلان و سویا از سایت بتاکاپ انجام خواهد شد. در ادامه توجه شما را به 5 نکته مهم در خصوص این بازی جلب می نمائیم.

 

آموزش پیش بینی فوتبال با فرمول ریاضی

 

پخش زنده بازی اینترمیلان و سویا امشب ساعت 23:30

 

پخش زنده بازی اینترمیلان و سویا امشب ساعت 23:30

 

منتظر بازی پر گل نباشید

این دیدار در واقع جنگ دو تیم با قدرت تهاجمی خوب و ساختار دفاعی فوق العاده است به طوری که سویا در 6 بازی اخیر خود تنها یک گل خورده و اینتری ها در 7 بازی اخیر خود فقط 1 گل دریافت کرده اند که از قدرت تدافعی هر دو تیم خبر می دهد و همین نکته، امکان کم گل بودن این بازی را بالا برده است.

 

جنگ موتورهای گلزنی دو تیم

دو موتور گلزنی دو تیم یعنی جولز کونده و لوکاکو در این دیدار قصد دارند تا توانایی های خود را به رخ بکشند و در فصل نقل و انتقالات اروپا، آپشن های بهتری را به سمت خود بکشند.

 

کونته به دنبال اولین جام اروپایی

آنتونیو کونته در این دیدار به دنبال اولین جام معتبر اروپایی خود است و انگیزه زیادی برای رسیدن به فینال دارد و باید دید آیا اندیشه های لوپتگی در این بازی پیروز می شود یا نقشه های مرد ایتالیایی همیشه عصبانی برتر خواهد بود.

 

لوکاکو به دنبال شکستن رکورد رونالدو

روملو لوکاکو مهاجم سابق منچستریونایتد در فصل جاری موفق به زدن 33 گل برای تیمش شده که این آمار خیره کننده حتی از آیکون های اسطوره ای باشگاه اینترمیلان یعنی کریستین ویری، زلاتام ابراهیمویچ، ایکاردی نیز بهتر بوده و اگر او در این بازی موفق به زدن یک گل دیگر شود، مجموع گل های او در فصل جاری به 34 خواهد رسید و با رکورد رونالدو مساوی می کند. او با گلی که مقابل شاختار دونستک به ثمر رساند رکورد 10 بازی پیاپی گلزنی را در اختیار دارد.

 

رکورد عجیب سویا در فینال یورولیگ

سویا در  دوره اخیر برگزاری یورولیگ در 5 دوره آن در فینال حضور داشته و در هر 5 دوره به عنوان قهرمانی رسیده و پرافتخارترین تیم جام محسوب می شود. در طرف مقابل اینترمیلان با یه قهرمانی در یورو لیگ در رده دوم قرار دارد.

 

 

بازی دو تیم اینترمیلان و سویا از  پخش زنده اسکای اسپورت سایت بتاکاپ پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید