کد خبر:41510
پ

پخش زنده بازی انگلیس و ولز امشب از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ

پخش زنده بازی انگلیس و ولز امشب از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود. پخش زنده بازی انگلیس و ولز را از کجا ببینیم؟ با توجه به برگزاری همزمان بازی های هفته سوم جام جهانی 2022، پخش مستقیم بازی حساس انگلیس و ولز امشب از اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود. شما می توانید با […]

پخش زنده بازی انگلیس و ولز امشب از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود.

پخش زنده بازی انگلیس و ولز را از کجا ببینیم؟

با توجه به برگزاری همزمان بازی های هفته سوم جام جهانی 2022، پخش مستقیم بازی حساس انگلیس و ولز امشب از اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود. شما می توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از کافه بازار یا گوگل پلی، پخش زنده این بازی را تماشا کنید.

پخش زنده بازی ایران و انگلیس امشب از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ

پیش بینی نتیجه بازی انگلیس و ولز

اگرچه روی کاغذ، شانس انگلیس برای صعود از گروه B بیشتر از سه تیم دیگر است؛ اما ممکن است اتفاقاتی در بازی های شب آخر مرحله گروهی رخ دهد که حکم به صعود ولز به مرحله بعدی بدهد. به طور مثال با پیروزی ایران مقابل آمریکا و پیروزی ولز با بیش از 6 گل مقابل انگلیس، دو تیم ایران و ولز به مرحله بعد صعود خواهند کرد که احتمالی بسیار ضعیف ولی ممکن در علم احتمالات است. با توجه به نمایش دو تیم در دو بازی اخیر، به نظر نمی رسد تیم ملی ولز بتواند انگلیس را شکست دهد. کارشناسان شکست ولز مقابل انگلیس را با نتیجه 3 بر 1 پیش بینی کرده اند.

شبکه های پخش مستقیم فوتبال زنده انگلیس و ولز از ماهواره

با توجه به اهمیت پخش زنده ایران و آمریکا، بسیاری از شبکه های ماهواره ای اولویت پخش خود را به پوششش بازی تیم ملی کشورمان اختصاص داده اند. اما شما می توانید پخش مستقیم فوتبال انگلیس و ولز را از شبکه بین اسپرت 4 و یا شبکه BT Sport تماشا کنید.

ترکیب احتمالی انگلیس مقابل ولز

پیکفورد- مگوایر- استونز-واکر- تریپیه- دکلان رایس- گرلیش-میسون مونت- هری کین-فیل فودن- بوکایو ساکا

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید