کد خبر:41701
پ

پخش زنده بازی انگلیس و سنگال امشب از ماهواره و بتاکاپ

پخش زنده بازی انگلیس و سنگال امشب ساعت 22:30 از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود. پخش مستقیم فوتبال اروپا امشب چطور پخش مستقیم بازی انگلیس و سنگال را از اینترنت تماشا کنیم؟ شما می توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از کافه بازار و گوگل پلی، پخش مستقیم انگلیس و سنگال را […]

پخش زنده بازی انگلیس و سنگال امشب ساعت 22:30 از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود.

پخش مستقیم فوتبال اروپا امشب

چطور پخش مستقیم بازی انگلیس و سنگال را از اینترنت تماشا کنیم؟

شما می توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از کافه بازار و گوگل پلی، پخش مستقیم انگلیس و سنگال را با گزارش عربی تماشا کنید. علاوه بر این، با پیش بینی نتایج مسابقات جام جهانی می توانید شانس خود برای بردن جایزه نقدی 5 میلیون تومانی را افزایش دهید.

مرور بازی

تیم ملی انگلیس که یکی از 4 تیم شکست ناپذیر در مرحله گروهی بود، در حالی به مصاف سنگال می رود که کایل واکر و جیمز مدیسون بازیکنان مصدوم این تیم به این دیدار رسیده اند. گرت سات گیت که امید زیادی به کسب کی عنوان شایسته با تیم ملی انگلیس دارد، در این دیدار از مثلث رشفورد، هری کین، ساکا در خط حمله استفاده خواهد کرد. در سمت مقابل تیم ملی سنگال که در شروع مسابقات با شوک مصدومیت سادیو مانه مواجه شد، توانست در گروه کم دردسر A خود را به مرحله یک هشتم برساند.

پیش بینی نتیجه بازی انگلیس و سنگال

کارشناسان شانس برد تیم جوان انگلیس را بیشتر از سنگال می دانند. اکثر سایت های پیش بینی نتایج فوتبال نتیجه 3 بر 1 به سود انگلیس را برای این مسابقه حدس زده اند.

شبکه های پخش مستقیم فوتبال زنده انگلیس و سنگال از ماهواره

شما می توانید پخش فوتبال زنده انگلیس و سنگال را از شبکه پرشیانا اسپورت به طور رایگان تماشا کنید. به منظور مشاهده لیست کانال های پخش جام جهانی بر روی لینک کلی کنید.

ترکیب تیم ملی انگلیس مقابل سنگال

به احتمال فراوان گرت سات گیت، نفرات زیر را مقابل سنگال استفاده خواهد کرد.

پیکفورد، تریپیه، کایل واکر، مگوایر، استونز، دکلان رایس، میسون مونت، جیمز مدیسون، بوکایو ساکا، هری کین، مارکوس رشفورد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید