کد خبر:41618
پ

پخش زنده بازی آلمان و کاستاریکا امشب از ماهواره و بتاکاپ

پخش زنده بازی آلمان و کاستاریکا امشب ساعت 22:30 از ماهواره یاه ست و اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود. برای تماشای فوتبال زنده آلمان و کاستاریکا اپلیکیشن بتاکاپ را از گوگل پلی یا کافه بازار دانلود کنید. شما می توانید با شرکت در فوتبال فانتزی بتاکاپ جایزه نقدی 5 میلیون تومانی را برنده شوید. تیم […]

پخش زنده بازی آلمان و کاستاریکا امشب ساعت 22:30 از ماهواره یاه ست و اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود.

برای تماشای فوتبال زنده آلمان و کاستاریکا اپلیکیشن بتاکاپ را از گوگل پلی یا کافه بازار دانلود کنید. شما می توانید با شرکت در فوتبال فانتزی بتاکاپ جایزه نقدی 5 میلیون تومانی را برنده شوید.

تیم ملی آلمان به مربیگری هانسی فلیک تا اینجای جام جهانی نتوانسته انتظارات را برآورده کند. آلمان با پذیرش شکست مقابل ژاپن، در انتهای گروه قرار گرفته و برای صعود از گروه E نیاز به پیروزی در این دیدار دارد. بازگشت لروی سانه و گورتزکا به ترکیب اصلی ژرمن ها بدون شک توان هجومی تیم ملی آلمان را افزایش خواهد داد. در سمت مقابل کاستاریکا با 3 امتیاز، چشم امید به پیروزی اسپانیا مقابل ژاپن دارد تا با کسب یک تساوی مقابل آلمان بتواند از گروه صعود کند.

شبکه های پخش مستقیم فوتبال زنده آلمان و کاستاریکا

شما می توانید پخش فوتبال زنده آلمان و کاستاریکا را از شبکه های zero tv و persiana sport در ماهواره یاهست به طور رایگان تماشا کنید.

ترکیب احتمالی آلمان مقابل کاستاریکا

نویر- زوله-رودیگر- دیوید رام -تیلو کرر – کیمیش – قوندوقان- سانه- گنبری- گورتزکا-فولکروگ

کلیدواژه : زنده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید