کد خبر:41888
پ

پخش زنده بازی آرژانتین و کرواسی امشب از ماهواره و بتاکاپ

پخش زنده بازی آرژانتین و کرواسی امشب ساعت 22:30 از ماهواره و بتاکاپ انجام می شود. در صورتی که به پخش زنده شبکه 3 دسترسی ندارید، برای تماشای فوتبال زنده آرژانتین و کرواسی می توانید از اپلیکیشن بتاکاپ استفاده کنید. شما می توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از گوگل پلی یا کافه بازار […]

پخش زنده بازی آرژانتین و کرواسی امشب ساعت 22:30 از ماهواره و بتاکاپ انجام می شود.

در صورتی که به پخش زنده شبکه 3 دسترسی ندارید، برای تماشای فوتبال زنده آرژانتین و کرواسی می توانید از اپلیکیشن بتاکاپ استفاده کنید. شما می توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از گوگل پلی یا کافه بازار علاوه بر تماشای پخش مستقیم نیمه نهایی جام جهانی 2022، نتیجه بازی ها را هم پیش بینی کنید و جایزه نقدی ببرید.

پخش زنده بازی آرژانتین و کرواسی امشب از ماهواره و بتاکاپ

تیم ملی آرژانتین و تیم ملی کرواسی در حالی به نیمه نهایی رسیدند که هر دو سرمربی مدیون عملکرد بی نقص دروازه بان های خود در مرحله قبل بوده اند. نکته جالب اینکه کرواسی هر دو دیدار مرحله حذفی خود را به لطف پیروزی در ضربات پنالتی برده است و در مجموع در 9 دیدار رسمی که در رقابت های مختلف به پنالتی کشیده شده، در 8 دیدار پیروز بوده اند. در سمت مقابل نیز تیم ملی آرژانتین قرار دارد که هرگز سابقه حذف در نیمه نهایی جام جهانی در کارنامه ش دیده نمی شود و دو بار قهرمان جهان شده است.

سابقه تقابل آرژانتین و کرواسی

دو تیم تاکنون 5 بار به مصاف هم رفته اند که دو برد سهم آرژانتین ودو برد سهم کرواسی بوده است و یک تساوی هم در تاریخچه تقابل دو تیم دیده می شود. آخرین مسابقه آرژانتین و کرواسی مربوط به جام جهانی 2018 است که هر دو تیم در گروه D مسابقات حضور داشتند و کروات ها که تا فینال آن جام پیش رفتند، با نتیجه 3 بر 0 از سد آرژانتین گذشتند. گلهای آن بازی را آنته ربیچ، لوکا مودریچ و ایوان راکیتیچ به ثمر رساندند.

شبکه های پخش مستقیم آرژانتین و کرواسی از ماهواره

شما می توانید بازی آرژانتین و کرواسی را از طریق شبکه پرشیانا اسپورت در ماهواره یاهست تماشا کنید. برای مشاهده لیست کامل کانال های پخش زنده کرواسی و آرژانتین از ماهواره بر روی لینک کلیک کنید.

ترکیب احتمالی آرژانتین و کرواسی

ترکیب احتمالی آرژانتین
ای. مارتینز; مولینا، رومرو، اوتامندی، تاگلیافیکو؛ فرناندز، دی پل، مک آلیستر؛ دی ماریا، مسی، آلوارز

ترکیب احتمالی کرواسی
لیواکوویچ؛ ژورانوویچ، گواردیول، لوورن، سوسا؛ مودریچ، بروزوویچ، کواچیچ؛ پاسالیک، کراماریچ، پریشیچ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید