کد خبر:33428
پ

پخش زنده بازی آث میلان و لیورپول امشب

پخش زنده بازی آث میلان و لیورپول امشب از اپلیکیشن بتاکاپ، رایگان است.   دانلود اپلیکیشن بتاکاپ   پخش زنده بازی آث میلان و لیورپول امشب بازی دو تیم میلان و لیورپول امشب در حالی ساعت 23:30 در ورزشگاه سن سیرو برگزار می شود که لیورپول با 15 امتیاز صعودش به مرحله بعد را قطعی […]

پخش زنده بازی آث میلان و لیورپول امشب از اپلیکیشن بتاکاپ، رایگان است.

 

دانلود اپلیکیشن بتاکاپ

 

پخش زنده بازی آث میلان و لیورپول امشب

پخش زنده بازی آث میلان و لیورپول امشب

بازی دو تیم میلان و لیورپول امشب در حالی ساعت 23:30 در ورزشگاه سن سیرو برگزار می شود که لیورپول با 15 امتیاز صعودش به مرحله بعد را قطعی کرده و در صورت شکست میلان، این تیم از دور مسابقات کنار خواهد رفت. البته با توجه به بازی همزمان اتلتیکو مادرید و پورتو که هر دو تیم نیز شانس صعود دارند، در شرایطی میلان به برد پرگل مقابل لیورپول نیاز دارد تا به مرحله بعد صعود کند چرا که اگر پورتو نیز بتواند اتلتیکومادرید را شکست دهد، میلانی ها با برد خفیف مقابل لیورپول از صعود به دور بعد باز می مانند. در جدول این گروه لیورپول با 15 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های پورتو، میلان و اتلتیکو مادرید با 5، 4 و 4 امتیاز در رده های بعدی قرار گرفته اند که مسابقات امشب را بسیار حساس کرده است. چرا که از بین سه تیم مذکور فقط یک تیم به همراه لیورپول به دور بعد صعود می کند.

شما می توانید پخش زنده فوتبال زنده لیورپول و آث میلان را امشب از اپلیکیشن بتاکاپ به صورت رایگان تماشا کنید. با نصب اپلیکیشن بتاکاپ از گوگل پلی یا کافه بازار علاوه بر تماشای مستقیم بازی های فوتبال می توانید پیش بینی نتایج مسابقات فوتبال را هم انجام دهید و برنده جوایز بتاکاپ شوید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید