کد خبر:7293
پ

پای پرسپولیس هم به پرونده شکایت تراکتور از دروازه بان استقلال باز شد

بعد از فسخ قراداد رشید مظاهری و تراکتور، مدیران تیم تبریزی به شدت از تصمیم دروازبان سابق خود عصبانی هستند.     پای پرسپولیس هم به پرونده شکایت تراکتور از رشید مظاهری باز شد بعد از پایان رقابت های لیگ برتر فوتبال سال گذشته و در حالی که تیم تراکتور در مرحله نیمه نهایی جام […]

بعد از فسخ قراداد رشید مظاهری و تراکتور، مدیران تیم تبریزی به شدت از تصمیم دروازبان سابق خود عصبانی هستند.

 

 

پای پرسپولیس هم به پرونده شکایت تراکتور از رشید مظاهری باز شد

پای پرسپولیس هم به پرونده شکایت تراکتور از رشید مظاهری باز شد

بعد از پایان رقابت های لیگ برتر فوتبال سال گذشته و در حالی که تیم تراکتور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی حضور داشت دروازبان سابق این تیم اقدام به فسخ یکطرفه قرارداد خود کرد.

فسخ قرارداد رشید مظاهری با تراکتور در حالی انجام شد که هنوز یک فصل دیگر از مدت زمان قرارداد این دورازه‌بان با پرشور های تبریزی باقی مانده بود. مظاهری که احتمالا برای فصل جدید از نظر مالی با مدیران تراکتور به توافق نرسیده بود، ترجیح داد قبل از پایان رسمی رقابت های فوتبال در ایران، کار خود در تبریز به اتمام برساند.

بعد از فسخ قراداد یکطرفه مظاهری در فدراسیون فوتبال، فریبرز محمود زاده مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ با بیان اینکه تشخیص قانونی بودن یا نبودن فسخ قراداد دروازبان تراکتور بر عهده کمیته تعیین وضعیت خواهد بود، گفت: مسئولیت حقوقی این فسخ قرارداد قطعا بر عهده رشید مظاهری خواهد بود.

مظاهری در هفته ی گذشته با پیوستن به استقلال دعوای خود و باشگاه تراکتور را وارد فاز جدیدی کرده است، تراکتور حالا با شکایت به کمیته تعیین وضعیت خواستار محرومیت استقلال و دروازه‌بان جدید این تیم شده است.

مدیران تراکتور که اعتقاد دارند یک فصل دیگر از قرارداد دوساله رشید مظاهری با این تیم باقی مانده است، از کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درخواست کرده اند، بدون توجه به جوسازی‌ها، رأی خود را صرفاً بر مبنای عدل و بررسی تمامی جوانب و مستندات صادر کند.

هواداران استقلال هم که شکایت تراکتور از رشید مظاهری را با شکایت باشگاه تبریزی از مهدی ترابی بعد پیوستن به پرسپولیس مقایسه می کنند، اعتقاد دارند همانطور که باشگاه پرسپولیس در پرونده انتقال مهدی ترابی توسط فدارسیون فوتبال محروم نشد، آبی پوشان هم نباید در پرونده شکایت تراکتور از مظاهری و استقلال محکوم شوند‌.

اما این ادعای هواداران استقلال در حالی مطرح می‌شود که مهدی ترابی در زمان پیوستن به باشگاه پرسپولیس تحت قرارداد باشگاه سایپا بوده است نه تراکتور، و حتی اگر تراکتور یه صورت غیر قانونی با مهدی ترابی قراردادی امضا کرده بود است، محرومیتی شامل باشگاه پرسپولیس نمی شده، زیرا پرسپولیس با باشگاه تحت قرارداد ترابی به توافقات قانونی رسید بود.

حالا رشید مظاهری که به علت بسته بودن پنجره نقل و انتقالات استقلال نتوانسته این تیم را در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند، در تهران همراه با وکیل خود تلاش خواهد کرد با ارائه مستندات قانونی فسخ قرادادش به کمیته تعیین وضعیت، خود و استقلال را از محرومیت های احتمالی نجات دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید