کد خبر:42986
پ

پای شرطبندی در میان است؟ حساب بانکی دروازه بان استقلال چک شود

تیم فوتبال استقلال تهران روز گذشته در یک بازی جنجالی توانست با نتیجه 3 بر 2 از سد مس کرمان بگذرد. نتیجه ای که به سختی برای آبی پوشان به دست آمد و باز هم رد پای اشتباهات عجیب علیرضا رضایی در آن مشهود بود. پس از اینکه رضایی در بازی مقابل سپاهان آن گل […]

تیم فوتبال استقلال تهران روز گذشته در یک بازی جنجالی توانست با نتیجه 3 بر 2 از سد مس کرمان بگذرد. نتیجه ای که به سختی برای آبی پوشان به دست آمد و باز هم رد پای اشتباهات عجیب علیرضا رضایی در آن مشهود بود.

پس از اینکه رضایی در بازی مقابل سپاهان آن گل بدشکل از راه دور را از امید نورافکن دریافت و به ناشیانه ترین شکل ممکن اقدام به دفع توپ کرد عده ای این اتفاق را حاصل عدم تمرکز او و اشتباهات رایج دروازه بان ها قلمداد کردند.

اما در بازی روز گذشته استقلال و مس نیز در چندین نوبت شاهد اشتباهات عجیب گلر جوان استقلال بودیم که کمی غیرطبیعی به نظر می رسید. گل اول این دیدار بر روی اشتباه عجیب رضایی به نام معین عباسیان به ثبت رسید و رضایی در دریافت گل دوم نیز مقصر قطعی بود به طوری که عصبانیت انتهای بازی روزبه چشمی به خاطر همین اشتباه و دیوارچینی عجیب رضایی مقابل ضربه ایستگاهی بازیکنان مس بود که منجر به گل دوم مس کرمان شد و در دقایق پایانی فشار زیادی را به بازیکنان استقلال برای حفظ نتیجه وارد کرد.

جدای از این دو گل، رضایی در بازی روز گذشته استقلال مقابل مس در چند نوبت اشتباهات عجیب و غریب دیگری هم داشت که به گل برای مس کرمان تبدیل نشد.

طرح این موضوع یک اتهام نیست بلکه درخواست از نهادهای ذی ربط برای ورود به پرونده های مشکوک این چنینی است که ممکن است با سایت های شرطبندی در ارتباط باشند و از طریق شرطبندی بر روی برخی اتفاقات خاص در بازی، به درآمد هنگفتی برسند. این روزها با توجه به شیوع تب شرطبندی در بین علاقه مندان به فوتبال در ایران و پول های بادآورده ای که از این راه به دست می آید، برخی بازیکنان عمدتاً نیمکت نشین بدشان نمی آید با تاثیرگذاری در جریان اتفاقات بازی ها، سهمی از گردش مالی سنگین در بخش شرطبندی فوتبال داشته باشند و برای جلوگیری از این قضیه، نهادهای نظارتی در فوتبال می بایست هوشیار باشند و در صورت احراز این موضوع، بازیکن را مادام العمر از فعالیت فوتبالی محروم کنند.

گفتنیست ساپینتو نیز به همین دلیل به سیاوش یزدانی که پیشتر علناً اعلام کرده بود برای تیم محمود فکری کم کاری کرده مشکوک شد و او را در لیست فروش قرار داد. ساپینتو مدعی بود استقلال به طور پیاپی از ضربات ایستگاهی حریفان ضربه می خورد چرا که سیاوش یزدانی وظایفش را درست انجام نمی دهد. اوج اشتباهات عجیب یزدانی به بازی آخر او برایاستقلال، مقابل سپاهان برمی گشت که در دقایق پایانی یک پنالتی بی مورد به سپاهان اهدا کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید