کد خبر:33132
پ

پایان نمایش کمدی سازمان لیگ با نامه وزارت ورزش : استقلال و پرسپولیس معاف شدند

با نامه وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال و رونوشت به سازمان لیگ، خیمه شب بازی کمدی سازمان لیگ در خصوص اخذ ضمانت نامه بانکی از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای بازی بازیکنان خارجی شان منتفی شد. اتفاقی قابل پیش بینی که در نهایت رخ داد و در این بین ماهیت برخی افراد که با […]

با نامه وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال و رونوشت به سازمان لیگ، خیمه شب بازی کمدی سازمان لیگ در خصوص اخذ ضمانت نامه بانکی از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای بازی بازیکنان خارجی شان منتفی شد. اتفاقی قابل پیش بینی که در نهایت رخ داد و در این بین ماهیت برخی افراد که با سنگ اندازی مانع از بازی ژستد و یامگا مقابل گل گهر شدند را بیشتر نمایان کرد.

 

پایان نمایش کمدی سازمان لیگ با نامه وزارت ورزش : استقلال و پرسپولیس معاف شدند

محدودیت‌های قانونی باشگاه استقلال مانع از ارائه ضمانت بانکی از سوی این باشگاه به سازمان لیگ شد و به همین دلیل دو بازیکن خارجی استقلال نتوانستند این تیم را مقابل گل‌گهر همراهی کنند اما باشگاه استقلال با توجه به نامه‌ای که آبان‌ماه علی نژاد معاون وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال ارسال کرده بود، روز پنجشنبه نامه مجددی برای فدراسیون فرستاد و با استناد به توضیح شفاف وزارت ورزش، خواهان میانجیگری فدراسیون در ماجرای استفاده از بازیکنان خارجی خود شد.

باشگاه استقلال در این نامه خاطرنشان کرد دو باشگاه سرخابی همانگونه که معاون وزیر اطلاع داد برای ارائه ضمانت بانکی محدودیت قانونی دارند.

گفته می شود فدراسیون فوتبال روی این نامه به سازمان لیگ دستور داده همان نامه وزارت ورزش را به عنوان ضمانت حساب کنند و از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به دلیل محدودیتهای قانونی ضمانت نامه بانکی نگیرند.

با این حساب به نظر می رسد استقلال از بازی بعدی مشکلی برای استفاده از بازیکنان خارجی جدید خود ندارد و باشگاه پرسپولیس نیز می‌تواند پس از حل مشکلات نقل و انتقالاتی اش در صورت ثبت قانونی قرارداد دو بازیکن تاجیک، بدون ارائه ضمانت‌های بانکی از این دو بازیکن بهره بگیرد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 27 نوامبر 2021 / 1:19 ب.ظ

    هدفشون این بود که استقلال 2 امتیاز بده و پیروزی هم بازی راحتشو با نفت آبادان ببره و فاصله ، نزدیک دربی کم بشه که به هدفشون رسیدن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید