کد خبر:34724
پ

پاس گلی که پاس گل نبود | پروژه بولد کردن مهدی ترابی توسط مافیای رسانه ای

مهدی ترابی در چند بازی اخیر به لطف مصدومیت چند بازیکن کلیدی پرسپولیس از جمله عیسی آل کثیر، امید عالیشاه توانسته بار دیگر در ترکیب فیکس پرسپولیس با فراغ خاطر بازی کند و انصافاً نیز نمایش قابل قبولی از خود ارائه کرده است. اما در این بین، برخی رسانه های نزدیک به تیم پرسپولیس نیز […]

مهدی ترابی در چند بازی اخیر به لطف مصدومیت چند بازیکن کلیدی پرسپولیس از جمله عیسی آل کثیر، امید عالیشاه توانسته بار دیگر در ترکیب فیکس پرسپولیس با فراغ خاطر بازی کند و انصافاً نیز نمایش قابل قبولی از خود ارائه کرده است. اما در این بین، برخی رسانه های نزدیک به تیم پرسپولیس نیز در زمینه بازسازی روحی ترابی به او کمک کردند و در طول دوران افت او هرگز به سراغ نقد عملکرد او و علت نیمکت نشینی اش در پرسپولیس نرفتند و شب گذشته پا را فراتر گذاشتند و سعی دارند تا از ترابی بازیکنی بسازند که بهترین پاسور لیگ است!

 

پاس گلی که پاس گل نبود | پروژه بولد کردن مهدی ترابی توسط مافیای رسانه ای

 

در اینکه ترابی بازیکن تاثیرگذاری است شکی وجود ندارد اما اینکه گل شب گذشته پرسپولیس را با پاس گل ترابی تداعی کنیم، خیالی باطل بیش نیست چرا که در تصاویر تلویزیونی به طور واضحی مشخص است که ترابی قصد داشت توپ را به جناح چپ جایی که وحید امیری نفوذ کرده بود بفرستد اما ضربه او با برخورد به پای بازیکن فولاد تغییر مسیر داد و باز هم به پای کولیبالی خورد و به طور اتفاقی در مقابل پای مهدی عبدی قرار گرفت و او توانست با یک ضربه دقیق، دروازه فولاد را باز کند.

 

مزید اطلاع دوستان ظاهراً کارشناس (!) در فوتبال روز دنیا به چنین فعل و انفعالی پاس گل اطلاق نمی شود و این گل یک سولوگل و به واسطه فرصت طلبی مهاجم ثبت می شود. ثبت این پاس گل به نام مهدی ترابی، نقاب از چهره رسانه هایی برداشت که در ظاهر اعلام بی طرفی می کنند اما باطن خود را در چنین بزنگاه هایی به سادگی نشان می دهند!

در هر صورت آنچه مشخص است، عزم زیرپوستی برای رساندن مهدی ترابی به جام جهانی و حتی فیکس بازی کردن او در تیم ملی وجود دارد که ظاهراً از همین ماهها این تلاش رسانه ای آغاز شده است چرا که اسکوچیچ نشان داده، مهدی ترابی انتخاب سوم و چهارمش هم نیست و جایگاه ترابی برای رسیدن به جام جهانی در تیم ملی متزلزل به نظر می رسد و چنین عددسازی هایی احتمالاً در جهت محکم کردن جایگاه او در تیم ملی نیز تعبیر شود! این نکته وقتی خودش را بیشتر نشان می دهد که بازیکنی همچون مهدی مهدی پور که عقبتر از ترابی بازی می کند، پشت سر او در جدول بهترین پاسورهای لیگ قرار گرفته و در این جدول نیز اساتید قصد دارند، با دستکاری های خود اتفاقات دیگری را رقم بزنند.

کلیدواژه : مهدی ترابی

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • بی نام 23 ژانویه 2022 / 11:22 ب.ظ

    جالبه که گل هفته پیش ترابی که شاید به سر کامیابی نیا خورده بود رو ورزش ۳ هم پاس گل برا ترابی حساب کرده بود و هم‌ گل!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید