کد خبر:37331
پ

پاسخ تند کریمی برای جانشینی عزیزی خادم: دیدم پرسپولیسی ها چطور پشتم را خالی کردند

پس از برگزاری جلسه امروز مجمع فدراسیون که در نهایت به عزل عزیزی خادم به طور رسمی از سمت ریاست فدراسیون فوتبال منجر شد، برخی از چهره های ورزشی به علی کریمی نامزد پیشین انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال پیشنهاد دادند این سمت را بر عهده بگیرد که با واکنش تند او مواجه شدند.    با […]

پس از برگزاری جلسه امروز مجمع فدراسیون که در نهایت به عزل عزیزی خادم به طور رسمی از سمت ریاست فدراسیون فوتبال منجر شد، برخی از چهره های ورزشی به علی کریمی نامزد پیشین انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال پیشنهاد دادند این سمت را بر عهده بگیرد که با واکنش تند او مواجه شدند.

 

 با لیموزین هم دنبالم بیایند قبول نمی‌کنم؛ آقایان پرسپولیسی یادشان رفته با من چه کار کردند؟

متأسفانه شرایطی که آقایان با مدیریت‌شان برای فدراسیون فوتبال رقم زده‌اند در طول تاریخ بی‌سابقه بوده و فقط باید امیدوار باشیم که یک‌بار برای همیشه در مجمع تصمیماتی اتخاذ شود که به صلاح فوتبال باشد

کسانی که پیش از این در باشگاه پرسپولیس مسئولیت داشتند و برخی از دوستان همین سؤال را از من می‌پرسند و جالب این که تشویقم هم می‌کنند که اگر قرار به انتخابات مجدد شد دوباره کاندیدا شوم اما یادشان رفته که همان‌ها برای ثبت‌نام اولیه به من تأییدیه ندادند. این دوستان بدانند که اگر همین امروز هم با لیموزین برای تقدیم صندلی ریاست به سراغم بیایند به فدراسیون نمی‌روم.

زمانی که کاندیدا شدم هدفم خدمت و ایجاد فضای پاک در فوتبال بود. اما دیدید که از آن جمع ۷۰-۸۰ نفره فقط ۹ نفر به من رأی دادند. با این حال به تصمیم‌شان در آن روز احترام گذاشتم و الان انتظار دارم آنقدر مرد باشند که برای شرایط این روزهای فوتبال از مردم عذرخواهی کنند.

 

گفتنیست مقرر شد انتخابات فدراسیون فوتبال در تاریخ 8 شهریور برگزار شود که با توجه به موفقیت مدیریتی سردار آجورلو در استقلال در صورت کاندید شدن ایشان، به نظر می رسد شانس بالایی برای انتخاب شدن در دور جدید انتخابات داشته باشد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • زهرا 31 مه 2022 / 4:33 ب.ظ

    پرسپولیس زیباترین عشق جهان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید