کد خبر:14385
پ

وکیل پرسپولیس: احتمال بازی آل کثیر در فینال وجود دارد

در حالی که کمتر از دو هفته تا برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است وکیل باشگاه پرسپولیس همچنان امیدوار است تا عیسی آل کثیر مهاجم محروم این تیم در این دیدار برای سرخها به میدان برود. امیر ساعد در گفت وگوی خود با روزنامه فرهیختگان در این خصوص میگوید: “ما همچنان امیدواریم تا […]

در حالی که کمتر از دو هفته تا برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است وکیل باشگاه پرسپولیس همچنان امیدوار است تا عیسی آل کثیر مهاجم محروم این تیم در این دیدار برای سرخها به میدان برود.

امیر ساعد در گفت وگوی خود با روزنامه فرهیختگان در این خصوص میگوید: “ما همچنان امیدواریم تا از دادگاه عالی ورزش حکم موقت برای آل کثیر بگیریم تا او بتواند در فینال پرسپولیس را همراهی کند. امیدواریم امروز و فردا بعد از تعطیلات آخر هفته در اروپا شاهد به جریان افتادن پرونده آل کثیر باشیم  و این دادگاه حکم موقت در خصوص عیسی بدهد. بعد از فینال آسیا هم این پرونده دوباره بررسی شود چرا که هنوز موضوع اقدام نژادپرستی ثابت نشده و ما دیدار فینال را پیش رو داریم . اگر عیسی بخشیده شد که چه بهتر اگر نه که ادامه محرومیت را سپری خواهد کرد.”

باید دید خوش‌بینی وکیل پرسپولیس آیا منجر به اتفاقی که هواداران پرسپولیس انتظار آن را می‌کشند خواهد شد یا نه. پرسپولیس در دیدار فینال به حضور مهاجمی مانند عیسی بیشتر از همیشه نیاز دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید