کد خبر:44890
پ

ولسیانی : حرکت حسینی مقابل هوادار باعث عدم قهرمانی این تیم شد

گولسیانی مدافع گرجی پرسپولیس در مورد علت عدم قهرمانی استقلال گفت: یحیی بعد از گلزنی حسینی به هوادار گفت فوتبال هیچ‌وقت بی‌احترامی به حریف را نمی‌بخشد. او در ادامه گفت: یک چیز جالب درباره یحیی بگویم، داشتیم بازی استقلال و هوادار را می‌دیدیم، اگر درست بگویم بازی با نتیجه پنج بر یک به سود استقلال […]

گولسیانی مدافع گرجی پرسپولیس در مورد علت عدم قهرمانی استقلال گفت: یحیی بعد از گلزنی حسینی به هوادار گفت فوتبال هیچ‌وقت بی‌احترامی به حریف را نمی‌بخشد.

او در ادامه گفت:

یک چیز جالب درباره یحیی بگویم، داشتیم بازی استقلال و هوادار را می‌دیدیم، اگر درست بگویم بازی با نتیجه پنج بر یک به سود استقلال بود و گل ششم و آخرین گل را دروازه‌بان از روی ضربه پنالتی به ثمر رساند، در آن لحظه یحیی گفت فوتبال هیچ‌وقت بی‌احترامی به حریف را نمی‌بخشد. یک جورهایی این حرکت بازیکن استقلال بی‌احترامی می‌شود. هرگز این عبارت او را فراموش نمی‌کنم. یحیی سعی می‌کند در عین حال که منصف است سختگیر و در عین حال آرام باشد، حفظ تعادل در این مسائل کار آسانی نیست اما او می‌تواند. قرارداد من یکساله و سال دوم مشروط است، در واقع قرارداد یکساله است و برای سال دوم بستگی به تصمیم هر دو طرف بعد از فصل اول دارد. تا به حال هیچ مذاکره‌ای در مورد این موضوع نداشتیم. از طرفی الان فقط روی تیم ملی تمرکز می‌کنم.

کلیدواژه : پرسپولیسولسیانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید