کد خبر:29099
پ

وقتی مجیدی مانچینی شد و یحیی سات گیت | مرور اشتباه کشنده سرمربی پرسپولیس

در بازی شب گذشته استقلال و پرسپولیس اتفاق عجیبی رخ داد و جریان بازی و ضربات پنالتی درست شبیه به فینال یورو 2020 پیش رفت.   وقتی مجیدی مانچینی شد و یحیی سات گیت | مرور اشتباه کشنده سرمربی پرسپولیس در جایی که استقلال در نقش تیم ملی ایتالیا و پرسپولیس در نقش تیم ملی […]

در بازی شب گذشته استقلال و پرسپولیس اتفاق عجیبی رخ داد و جریان بازی و ضربات پنالتی درست شبیه به فینال یورو 2020 پیش رفت.

 

وقتی مجیدی مانچینی شد و یحیی سات گیت | مرور اشتباه کشنده سرمربی پرسپولیس

وقتی مجیدی مانچینی شد و یحیی سات گیت | مرور اشتباه کشنده سرمربی پرسپولیس

در جایی که استقلال در نقش تیم ملی ایتالیا و پرسپولیس در نقش تیم ملی انگلیس بود و فرهاد مجیدی روبرتو مانچینی خوش تیپ ایتالیایی ها بود و یحیی گل محمدی در نقش گرت سات گیت فرو رفته بود. اگر اتفاقات فینال یورو 2020 ا به یاد آورید در آن بازی که در وقت معمول به تساوی 1-1 به پایان رسید و به ضربات پنالتی کشیده شد، گرت سات گیت جیدن سانچو و مارکوس رشففود را برای پنالتی زدن به زمین آورد که اتفاقاً ه دو بازیکن پنالتی های خود را خراب کردند؛ مشابه همین اتفاق در پرسپولیس رخ داد و یحیی گل محمدی با به زمین فرستادن عبدی و آل کثیر حساب ویژه ای روی گل شدن پنالتی های این دو بازیکن تازه نفس باز کرده بود اما هر دو بازیکن پنالتی خود را خراب کردند.

اما اتفاق جالب تر جایی رخ داد که جوریجینو می توانست با گل کردن پنالتی خود بازی را برای ایتالیا تمام کند اما او پنالتی خود را هدر داد و مشابه همین اتفاق در مورد مهدی قایدی رخ داد تا در نهایت سید حسین حسینی مثل دوناروما پنالتی آخر را مهار کند تا اتفاقات فینال یورو 2020 هم نوایی عجیبی با بازی دربی شب گذشته داشته باشد.

 

در مجموع گل محمدی در جریان بازی هم نتوانست عملکرد فنی خوبی از خود بر جای بگذارد و تیمش در طول 120 دقیقه عمدتاً تحت تاثیر بازی مالکانه استقلال و برتری فنی آبی پوشان قرار داشت. شما می توانید آمار و اطلاعات بازی استقلال و پرسپولیس در دربی 96 را با کلیک بر روی لینک مشاهده نمائید.

کلیدواژه : استقلالپرسپولیس

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 16 جولای 2021 / 12:39 ب.ظ

    احسن آقای ملکی دقیقا همین مطلب از ذهنم گذشته بود دقیقا یه جورایی شبیه فینال یورو شد تبریک به همه آبی ها و فرهاد خان مجیدی و هواداری که با تمام وجود حمایت حداکثری از برادران مجیدی و صالح خان مصطفوی و کادر فنی باید انجام دهد حتی اگر این فصل هم جام نگیریم ، کار اینها به اندازه صد تا جام ارزش داره

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید