کد خبر:13686
پ

وقتی بهترین بازیکن پرسپولیس یک 39 ساله است | یک جای کار می لنگد

بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان از آن بازیهایی بود که به شدت هواداران این تیم را به یاد پرسپولیس مدل حمید درخشان انداخت؛ تیمی منفعل با موقعیت گل کم و انجام یک بازی برابر با حریف.   آمار بازیکنان پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان   وقتی بهترین بازیکن پرسپولیس یک 39 ساله است | […]

بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان از آن بازیهایی بود که به شدت هواداران این تیم را به یاد پرسپولیس مدل حمید درخشان انداخت؛ تیمی منفعل با موقعیت گل کم و انجام یک بازی برابر با حریف.

 

آمار بازیکنان پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان

 

وقتی بهترین بازیکن پرسپولیس یک 39 ساله است | یک جای کار می لنگد

وقتی بهترین بازیکن پرسپولیس یک 39 ساله است | یک جای کار می لنگد

این اتفاق برای هواداران پرسپولیس که 4 قهرمانی پیاپی همراه با نمایش عمدتاً دل پذیر پرسپولیس را دیده اند چندان قابل قبول نبود؛ با علم به اینکه در برخی بازیها، یک تیم سرحال نیست و اصطلاحاً بازی ان تیم نیست اما نمی توان گل نزدن پرسپولیس در 3 بازی پیاپی و ضعف در موقعیت سازی را به سرحال نبودن این تیم در یک بازی مقابل نفت مسجد سلیمان ربط داد چرا که این تیم در دو بازی قبلش در لیگ برتر هم نشانی از پرسپولیس کوبنده ماههای قبل نداشت.

برخی معتقدند خستگی به واسطه بازیهای پرفشار و پشت سرهم، بازیکنان پرسپولیس را فرسوده کرده به  طوری که آنها بلافاصله پس از اتمام لیگ نوزدهم در بازیهای لیگ قهرمانان آسیا حاضر شدند و با صعود به مراحل پایانی و انجام بازیهای پرفشار به نوعی قوای بدنی بازیکنان پرسپولیس تحلیل رفته به طوری که احمد نوراللهی که روزگاری بهترین بازیکن این تیم بود، در سه بازی پیاپی، عملکرد مثبتی از خود به نمایش نمی گذارد.

اما انچه توجیه فرسودگی بازیکنان در بازیهای لیگ بیستم را منتفی می کند، آمادگی بالای مسن ترین بازیکن لیگ برتر یعنی سید جلال حسینی با 39 سال است که اگر قرار بر خستگی بود، او می بایست زودتر از همه خسته می شد و اشتباهات زیادی در بازیها مرتکب می شد اما در کمال شگفتی او بهترین بازیکن تیمش در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان و در شرایط جوی نامساعد و بارانی بود تا مشخص شود یک جای کار تیم پرسپولیس می لنگد و این تیم از لحاظ فنی دچار مشکل شده است.

خالی شدن تیم پرسپولیس از بازیکنان با کیفیت را می توان یکی از دلایل اصلی افت فنی پرسپولیس در بازیهای ابتدای فصل دانست که باید دید این افت تا چه زمانی ادامه پیدا خواهد کرد و کادر فنی این تیم چه موقع رودربایستی با برخی ستاره ها را کنار گذاشته و از بازیکنان با انگیزه و جوانتر برای ایجاد شوک مثبت به تیم استفاده می کند.

 

درخشش سید جلال حسینی از یک سمت باعث امیدواری کادر فنی این تیم برای خالی نبودن جای شجاع خلیل زاده است اما از طرف دیگر انها نگران افت کیفی بقیه بازیکنان نیز  تیم هستند که به سید جلال 39 ساله این فرصت را داده اند تا بهترین بازیکن تیمش تا اینجای مسابقات شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید