کد خبر:36905
پ

وقتی استعفاهای یحیی گل محمدی تو زرد از آب در آمدند!

در حالی که فصل رسماً برای پرسپولیس تمام شده و کادر فنی این تیم در رسیدن به 3 جام ممکن در این فصل، ناکام ماند؛ اما علی رغم درخواست هواداران و پیشکسوتان تیم، خبری از استعفای سرمربی و اعضای کادر فنی پرسپولیس نیست. وقتی استعفاهای یحیی گل محمدی تو زرد از آب در آمدند! گل […]

در حالی که فصل رسماً برای پرسپولیس تمام شده و کادر فنی این تیم در رسیدن به 3 جام ممکن در این فصل، ناکام ماند؛ اما علی رغم درخواست هواداران و پیشکسوتان تیم، خبری از استعفای سرمربی و اعضای کادر فنی پرسپولیس نیست.

وقتی استعفاهای یحیی گل محمدی تو زرد از آب در آمدند!

وقتی استعفاهای یحیی گل محمدی تو زرد از آب در آمدند!

گل محمدی که دیگر همه برگ هایش را بازی کرده، اعتباری که در دو سال اخیر جمع کرده بود را به راحتی در چند ماه از دست داد. او که پیشتر به واسطه مشکلات اخلاقی اش در کنار زمین با محرومیت 6 جلسه ای مواجه شده بود حالا دیگر اعتبار سابق را نزد هواداران پرسپولیس ندارد چرا که تیمی که به سختی گل میخورد را به تیمی تبدیا کرده که تقریبا از همه تیمهای لیگ برتری حداقل یک گل دریافت کرده است و امروز در جایگاهی قرار دارد که حتی امکان از دست رفتن رتبه دومی این تیم نیز وجود دارد. اتفاقی که شاید منجر به از دست رفتن سهمیه آسیایی پرسپولیس شود.

 

هر چه که هست امروز هواداران پرسپولیس بیشتر به صحت صحبتهای مهدی رسول پناه در خصوص استعفاهای صوری گل محمدی پی برده اند چرا که او در زمانی که مطمئن بود با استعفایش موافقت نمی شود، چندین بار استعفا داد اما حالا که تقریباً مطمئن است در صورت استعفا، فوراً با آن موافقت می شود از انجام اینکار سرباز می زند!!

بر هیچکس پوشیده نیست که مدیریت فعلی پرسپولیس ناچار به حمایت از گل محمدی است چرا که در صورت فسخ قرارداد با او، می بایست کل مبلغ قرارداد دو فصل آینده او را که به واسطه سوء مدیریت مجید صدری تمدید شد، پرداخت نماید. رقمی گزاف که در حال حاضر از عهده باشگاه پرسپولیس بر نمی آید و اگر بنا به فسخ باشد، یک پرونده قطور مالی دیگر برای این تیم باز خواهد شد.

 

پی نوشتک نکته جالب اینجاست که نه گل محمدی و نه باشگاه پرسپولیس حاصر به پاسخگویی به افکار عمومی بابت خریدهای ضعیف این فصل پرسپولیس نیستند.

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • افشین فرش پران 16 مه 2022 / 2:27 ب.ظ

    دوست داره تا قرون آخرش و بگیره ولی هر روز ناسزا به خودش و خانواده اش بدن این یکی از خصیصه های بارز دلال هاست دو فصل بعد هم یه هفت و هشت بازیکن بنجل دیگه میگیره ولی خودش و میبنده

  • کیسه ی بی آبرو 16 مه 2022 / 1:12 ب.ظ

    آقای هاتف نظی به شما ربطی نداره در مورد تیم ما اظهار نظر و فرافکنی کنی در ضمن فساد اخلاقی را سرمربی دوپینگی شما دارند نه آقا یحیی مودب و باهوش ما اگه کمیته بی انظباتی درست کارش رو انجام میدار الان فرهاد پودری شما میبایست حداقل تا پایان فصل محروم میشد اما با لابی مصطفی آجرلو فاسد فعلا ملخک آزاد میچرخه تا انشاالله به زودی تو چنگ قانون بیفته انشاالله تعالی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید