کد خبر:21000
پ

وقتی احسان حاج صفی به کریمی رای نمی دهد | با شعار نمی توان برنده شد

در مطلبی مجزا به دلایل شکست علی کریمی در انتخابات پرداختیم و گفتیم که وقتی علی کریمی و برنامه هایش حتی نزد فوتبالی هایی که حق رای داشتند مقبول نبود،، نباید صحت انتخابات را زیر سوال برد و موضوع مهندسی در آن را مطرح کرد چرا که حتی فوتبالیستهایی که طبیعتاً می بایست به کریمی […]

در مطلبی مجزا به دلایل شکست علی کریمی در انتخابات پرداختیم و گفتیم که وقتی علی کریمی و برنامه هایش حتی نزد فوتبالی هایی که حق رای داشتند مقبول نبود،، نباید صحت انتخابات را زیر سوال برد و موضوع مهندسی در آن را مطرح کرد چرا که حتی فوتبالیستهایی که طبیعتاً می بایست به کریمی رای می دادند به او رای ندادند.

 

وقتی احسان حاج صفی به کریمی رای نمی دهد | با شعار نمی توان برنده شد

وقتی احسان حاج صفی به کریمی رای نمی دهد | با شعار نمی توان برنده شد

در تصاویری که عکاس خبرگزاری تسنیم شکار کرده مشخص شد رای احسان حاج صفی، مصطفی آجورلویی است که چند سالی است در تراکتور سمتی ندارد که به واسطه سمتش در تراکتور به او رای داده باشد. همین مسئله ثابت می کند هیچ فشاری بر روی حاج صفی نبوده تا به آجورلو رای دهد همانطور که فشاری بر روی وحید هاشمیان که نماینده کادر فنی تیم ملی بود، نبود تا به آجورلو رای دهد.

 

هر چه که هست، علی کریمی می بایست در مورد نحوه حضورش در انتخابات این چنینی تجدید نظر کند چرا که با شعار و بدون برنامه مشخص معمولاً افراد نمی توانند در انتخابات برنده شوند و اعضا به فردی رای می دهند که برنامه هایش به واقعیت و عملیاتی شدن نزدیک تر باشد.

به عنوان مثال علی کریمی شعار مباره با فساد را در کمپین انتخاباتی خود سرلوحه کار قرار داده بود اما سوالی که مطرح می شود این است که او چگونه قصد داشت با فسادی که در وزارت ورزش وجود دارد و به طور مصادیقی در موضوع ویلموتس نمایان شد مبارزه کند؟  هنوز هیچکس راه مبارزه کریمی با فساد وزارت ورزش را نمی داند و طبیعی بود که او با شعارهای قشنگ و البته غیرعملیاتی نتواند رای بیاورد.

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • رضا 1 مارس 2021 / 9:09 ق.ظ

    زنده باد احسان. رای احسان نه به پوپولیست بود.آجر لو سالهاست مدیره و افتخارات پاس مال دوران اوست

    • علی 1 مارس 2021 / 10:15 ق.ظ

      پاس بزرگو همون اجرلو منحل کرد برو تحقیق کن میفهمی

  • رضا 1 مارس 2021 / 8:50 ق.ظ

    شکست کریمی شکست پو پو لیست بود. البته برای گرم کردن تنور انتخابات ازش استفاده کردن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید