کد خبر:26268
پ

وضعیت وخیم صنعت نفت در آستانه بازی با استقلال | لیست مصدومان معروف

سیروس پورموسوی سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال از عدم همکاری سازمان لیگ برای تغییر زمان بازی با استقلال گله کرد.   وضعیت وخیم صنعت نفت در آستانه بازی با استقلال | لیست مصدومان معروف مطمئناً فردا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. استقلال به دنبال این […]

سیروس پورموسوی سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال از عدم همکاری سازمان لیگ برای تغییر زمان بازی با استقلال گله کرد.

 

وضعیت وخیم صنعت نفت در آستانه بازی با استقلال | لیست مصدومان معروف

مطمئناً فردا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. استقلال به دنبال این است که جایگاه خود را در جدول بهتر کند. ما هم میزبان هستیم و اهدافی برای این بازی داریم. مصمم هستیم فردا بازی خوبی ارائه کنیم و با کسب سه امتیاز از بازی خارج شویم.

🔸متأسفانه رحیم زهیوی، حسین ساکی، حسن بیت‌سعید و مهدی زبیدی را صد درصد نداریم. شرایط بغلانی و امید حامدی را هم دکترها بررسی خواهند کرد تا ببینیم شرایط‌شان چطور خواهد بود.

🔸برای تغییر ساعت بازی نامه زدیم، ولی قبول نکردند. ما اصلاً از شرایط میزبانی استفاده نمی‌کنیم. برای چندمین بار شاهد بودیم که فدراسیون فوتبال به تیم‌های شهرستانی خصوصاً صنعت نفت نگاه خوبی ندارد. ما نامه زدیم و درخواست کردیم با توجه به شرایط میزبانی بازی زمانی برگزار شود که تیم تمرین می‌کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید