کد خبر:10878
پ

وزیر ورزش مخالف شماره 1 بازگشت گرشاسبی به پرسپولیس

هواداران پرسپولیس پس از استعفای مهدی رسول پناه با طوفان کامنتی که زیر پست حمیدرضا گرشاسبی گذاشته اند خواستار بازگشت او به پرسپولیس شده اند اما به نظر می رسد با توجه به اتفاقاتی که در گذشته بین گرشاسبی و وزیر رخ داده، این بازگشت هرگز رخ نخواهد داد.   وزیر ورزش مخالف شماره 1 […]

هواداران پرسپولیس پس از استعفای مهدی رسول پناه با طوفان کامنتی که زیر پست حمیدرضا گرشاسبی گذاشته اند خواستار بازگشت او به پرسپولیس شده اند اما به نظر می رسد با توجه به اتفاقاتی که در گذشته بین گرشاسبی و وزیر رخ داده، این بازگشت هرگز رخ نخواهد داد.

 

وزیر ورزش مخالف شماره 1 بازگشت گرشاسبی به پرسپولیس

وزیر ورزش مخالف شماره 1 بازگشت گرشاسبی به پرسپولیس

اگرچه گرشاسبی از نظر هواداران پرسپولیس مدیر محبوب و موفقی در این تیم محسوب می شود اما او به واسطه برخی اقدامات و اتفاقاتی که در دوران مسئولیتش در پرسپولیس داشت، هرگز راهی برای بازگشت به پرسپولیس در این مقطع ندارد. جدای از بحث بازنشستگی که با چند ماده و تبصره قابل حل است، گرشاسبی جرقه ایجاد اختلاف بین هواداران استقلال و وزیر ورزش را زد که این بدبینی نسبت به وزارت ورزش هنوز هم که هنوز است، بین هواداران استقلال و وزیر ورزش وجود دارد.

 

در موضوع سوپرجام جنجالی، افتخاری و گرشاسبی هر دو در محضر وزیر ورزش توافق کردند تا سوپرجام برگزار نشود اما پس از این قرار شفاهی، گرشاسبی زیر قول خود زد و برای خوش خدمتی به هواداران پرسپولیس و با سوء استفاده از شرایط (استقلال امکان بازگشت از اردوی ترکیه را نداشت) به یکباره نظرش را عوض کرد و مدعی شد بازی را برگزار می کنند و آن ماجراها و جنجال ها را به وجود آورد.

پس از آن گرشاسبی با اعتراف خودش مدعی شد به عشق پرسپولیس مجبور شده تخلف کند و از بازار آزاد ارز بخرد تا پرسپولیس با محرومیت مواجه نشود.

در مورد دیگر او در آستانه فینال آسیا، به مبلغ میلیاردی که ظاهراً به اشتباه به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شده بود دستبرد زد و آن را خرج کرد و به گفته خودش هنوز هم که هنوز است، او به واسطه اینکارش در نهادهای نظارتی پاسخگو است.

 

همه این موارد و تخلفاتی که به زعم گرشاسبی به نفع پرسپولیس بوده، وزیر ورزش را نزد هواداران استقلال و همچنین نهادهای نظارتی که به تخلفات زیرمجموعه وزیر ورزش ورود کرده بودند تحت فشار قرار داده بود و با قانون منع حضور بازنشستگان، به صورت محترمانه نسخه گرشاسبی پیچیده شد تا دیگر هیچ راه بازگشتی به پرسپولیس نداشته باشد.

 

گرشاسبی پس از خروجش از پرسپولیس که خود به خوبی علل آن را می دانست با چند مصاحبه آتشین از خجالت وزیر ورزش نیز در آمد تا عملاً اندک شانس بازگشتش به پرسپولیس را نیز بسته باشد و هواداران پرسپولیس باید با این حقیقت کنار بیایند که تا زمان حضور مسعود سلطانی فر، گرشاسبی شانسی برای بازگشت به پرسپولیس ندارد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • فرهاد دو آتیشه سرخ 25 اکتبر 2020 / 6:44 ب.ظ

    چرا حالا از ترس خودتونو خراب کردید ؟ همین گرشاسبی با پول فینال پرسپولیس که وزیر بهتون داد بدهی های شما گشنه ها پرداخت شد، در مورد بند و قانون عزیزم اطلاع نداری متن نزن، طبق بند قانون ایثار گری میتونه بیاد ، همونجوری که به پیکان رفت، انقدر می‌ترسید ازش؟؟؟ خخخخخخخ، همینم میشه، حالا تو بیا مطلب بزن تا بیشتر بسوزی.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید