کد خبر:9877
پ

وزیر ورزش از کدام دستاورد برای استقلال در 4 سال گذشته حرف می زند؟

مسعود سلطانی فر در جدیدترین صحبتهای خود موارد عجیبی را مطرح کرده که به زعم هواداران استقلال مضحک به نظر می رسد؛ او در ادعایی جنجالی مدعی این مورد شده که نتایجی که دو تیم استقلال و پرسپولیس در 4 سال اخیر به دست آورده اند سابقه نداشته است!   وزیر ورزش از کدام دستاورد […]

مسعود سلطانی فر در جدیدترین صحبتهای خود موارد عجیبی را مطرح کرده که به زعم هواداران استقلال مضحک به نظر می رسد؛ او در ادعایی جنجالی مدعی این مورد شده که نتایجی که دو تیم استقلال و پرسپولیس در 4 سال اخیر به دست آورده اند سابقه نداشته است!

 

وزیر ورزش از کدام دستاورد برای استقلال در 4 سال گذشته حرف می زند؟

وزیر ورزش از کدام دستاورد برای استقلال در 4 سال گذشته حرف می زند؟

سلطانی فر در بخشی از صحبتهایش به صفر شدن بدهی انباشت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اشاره کرد اما کیست که نداند بدهی های سنگین برانکو، شفر، استراماچونی، بودیمیر، پروپییچ و … همگی در زمان مدیران منصوب توسط او برای سرخابی های پایتخت به یادگار مانده اند و این قصه همچنان ادامه دارد.

او در بخشی از صحبتهایش به خودکفا شدن این دو باشگاه و عدم کمک دولت برای حل مشکلات مالی شان اشاره کرد که به نظر می رسد در این زمینه نیز غلو شده چرا که اگرچه وزارت ورزش به طور مستقیم کمکی به دو باشگاه نکرده باشد اما با نزدیک کردن اسپانسر مورد نظر خود به دو باشگاه، به این دو تیم کمک کرده است و ای ندر حالیست که مدیران عامل و هیئت مدیره دو تیم به تنهایی قادر به عقد قرارداد قابل توجه به هیچ کارگزاری نبودند و اگر توصیه وزارت ورزش نبود، هیچ اسپانسری به سمت این دو باشگاه نمی آمد.

جالبترین بخش صحبتهای سلطانی فر به موضوع نتایج بی بدیل سرخابی های پایتخت اختصاص داشت. او آنچنان از نتایج سرخابی ها در 4 سال اخیر دفاع کرد که گویی از قبل افتخارات را تقسیم کرده و بین دو تیم محبوب پایتخت پخش کرده است و نحوه تقسیم نیز به این صورت بوده که افتخار قهرمانی برای پرسپولیس و افتخار نایب قهرمانی برای استقلال محفوظ بوده باشد که همین مسئله خود گواهی غیرمستقیم بر دخالت وزارت ورزش برای مهندس نتایج و قهرمانی لیگ است. به واقع سلطانی فر چطور می تواند افتخارات پرسپولیس را به نام دستاورهای باشگاه استقلال نیز بزند؟ او در حالی عناوین مختلف قهرمانی های پرسپولیس را به دستاوردهای استقلال گره می زند که تنها افتخار استقلال در دوران وزارت سلطانی فر یک قهرمانی با اعمال شاقه در جام حذفی است که به واقع از دهان شیر بیرون آوردند چرا که آقایان تمام تلاش خود را کردند تا همان عنوان نیز به استقلال تعلق پیدا نکند.(هواداران استقلال هنوز فراموش نکرده اند که سازمان لیگ چطور تیم خونه به خونه را که کتباً از حضور در فینال انصراف داده بود را مجبور به بازی مقابل استقلال در استادیوم بی کیفیت اروندان خرمشهر کردند و در سمت مقابل نیز به خاطر دارند که چطور وزارت ورزش در موضوعی که ارتباطی به ورود شخص وزیر ورزش نداشت، شبانه به موضوع فینال بین پرسپولیس و داماش ورود کرد و دستور به برگزاری بازی داد که داور سوت پایانش را به صدا در آورده بود و تماشاگران نیز استادیوم را ترک کرده بودند)

به نظر می رسد اگر سلطانی فر از افتخارات و دستاوردهای تیم پرسپولیس در 4 سال حضورش در مسند وزارت ورزش برای مردم بگوید، حداقل هواداران پرسپولیس را می تواند توجیه کند اما ذکر این موراد مصداق عینی عوام فریبی برای هواداران استقلال را دارد چرا که در 4 سال حضور سلطانی فر در این تیم چیزی جز بی ثباتی در کادر مدیریت، کادر فنی و بازیکنان ندیدند که این موضوع به واسطه سوء مدیریت عمدی یا سهوی مدیران منصوب توسط سلطانی فر در این باشگاه رخ داد.

 

آقای سلطانی فر، نایب قهرمانی یا صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا یا کسب سهمیه این رقابتها برای هیچ تیمی افتخار محسوب نمی شود و اگر اطرافیان شما این موارد را به عنوان افتخار به سمع و نظر شما رسانده اند، آدرس غلط به شما داده اند چرا که این موارد در زمره افتخارات یک تیم به حساب نمی آیند که اکر اینطور بود، استقلال با 4 باز حضور در فینال های آسیایی و 2 قهرمانی آسیایی پر افتخارترین تیم آسیا بود که اینگونه نیست.

 

پی نوشت: اوج هنر مدیر منصوب توسط وزیر ورزش در استقلال، تولید پفک آبی بود که آن هم به سرانجام نرسید.

کلیدواژه : استقلالوزیر ورزش

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • استقلال=زندگی 16 اکتبر 2020 / 4:19 ب.ظ

    حرف زدن با لنگی جماعت توهین به هوادار تاجه،تیمی که 9 سال لیگ اروپا رو فقط میدید/الان زبونشون دراز شده…حق دارید،واقعا که وزیر براتون گل کاشت/قهرمانی یه تیم پشت سر هم اونم 4 بار کار هر کسی نیست،/2تا سوپرجام اسنپی کار هرکسی نیست/تیمی که خواب فینال آسیا رو میدید رو دوبار ببری فینال آسیا از عهده هر کسی بر نمیاد/اعتراض شما به وزیر(اوله بعد از مدتی خنده رو لب ما آورد)دوما ب خاطر اینه که اگه وزیر بیرون افتاد بگید به ما هم ظلم شده،واقعا چه ظلم جالبی،اینطوریشون دیگه ندیده بودیم، حرف زدن با جماعتی که خود رو به نفهمی زده اند مثل تف سر بالاست، ادم نفهم را میشود فهمیده کرد ولی کسی که خودشو به نفهمی زده هرگز!!!!

  • تاج 15 اکتبر 2020 / 11:28 ق.ظ

    درجواب عدی جون باید بگم اول سواد فوتبالی ات رو زیاد کن بع بیا تو فضای مجازی نظر در و کن! لنگی محترم : تا حالا خبر داشتی پول انتقال صیادمنش و حسینی در باشگاه تاج برای مربی لنگی و بازیکنانش خرج شد!؟ این چهاسال حمایتهای واضح و آشکار وزیر و پسر الدنگش از لنگ و فرستادن مدیران و هیئت مدیره لنگی از افتخاری و فتخی و سعادتمند و افشارزاده برای بی ثباتی و حاشیه های فراوان علنی شده فراری دادن مربی تاج در روزهایی کا تیم صدرجدول بود بخاطر ندادن حقوق اش و رسانه ای کردن قراردادش بصورت هدفمند و توجیح داوران ناپاک لیگ برتر برای سوت زدن های هدفمند به سود لنگ و به ضرر تاج سرور ایران و آسیا بعدش عذرخواهی داور کثیف مثل نوش دارو بعداز مرگ سهراب دادن امنیازهای بدون بازی با همکاری نوکر حکومت قلعه نویی مافیایی دادن جام های بدون بازی و دبه کردن عوامل باشگاه لنگ در عوض تعویق سوپرجام بدستور باشگاه فاسدحکومتی لنگ!!!! متلاشی کردن تیم تاج ابتدای هر فصل و تا زمانی که باهم مچ بشن نیم فصل تمام شده بود آکردن مربی های تیم های مدعی قهرمانی مثل شهرخودرو با ارعاب و تهدید مالک آن همه و همه و خیلی چیزهایی که خود من هم سواد کامل نداشتم برات شرح بدم دلایل حمایت های یکجانبه وزیر مفسد از لنگ و اجرای طرح نابودی تاج بوده

  • عدنان 15 اکتبر 2020 / 9:14 ق.ظ

    رسپولیس پول برانکو رو نداره بده ولی کیسه 300 هزار دلار به شیخ پول داده 7 میلیارد پول فکری داده

    • مالیدی 15 اکتبر 2020 / 9:32 ق.ظ

      عموجون وقتی پولی که قرار بود برای برانکو بدید رو دادید 7 تا بازیکن جدید خریدید رفتید فینال آسیا باید فکر اینجاشم میکردید . مگه بقیه مسئول این هستن که پولتونو چطوری خرج کنید؟ از بین خرید بازیکن و دادن پول برانکو، گزینه خرید بازیکن رو انتخاب کردید. نتیجه ش شد فینالیست شدن توی اسیا و جیب خالی و تبعات این تصمیم رو که دیگه پول نداشتید به برانکو بدید رو باید بپذیرید. الان عالم و ادم باید کمک کنن که شما پول برانکو رو بدید تا محروم نشید؟ خود بی عدالتی ه . اگه اینطوره چرا پول شفر رو ندادن تا استقلالم بتونه بازیکنای جدیدشو ببره توی اسیا؟ این هوچی گری ها دیگه فایده ای نداره لنگی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید