کد خبر:22088
پ

وزارت ورزش نرم شد | استقلال به عربستان می رود

پس از موضع گیری تند وزیر ورزش در خصوص تصمیم جدید AFC مبنی بر اجبار تیم ایرانی برای حضور در عربستان برای انجام بازیهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه C، به نظر می رسد موضع وزارت ورزش در این خصوص تعدیل شده است.   وزارت ورزش نرم شد | استقلال به عربستان می […]

پس از موضع گیری تند وزیر ورزش در خصوص تصمیم جدید AFC مبنی بر اجبار تیم ایرانی برای حضور در عربستان برای انجام بازیهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه C، به نظر می رسد موضع وزارت ورزش در این خصوص تعدیل شده است.

 

وزارت ورزش نرم شد | استقلال به عربستان می رود

وزارت ورزش نرم شد | استقلال به عربستان می رود

مسعود سلطانی فر که پیشتر مدعی شده بود بازیها یا باید در ایران برگزار شود یا در کشور ثالث از موضع خود کوتاه آمده چرا که انصراف استقلال یا تیم های ایرانی لیگ قهرمانان آسیا در این برهه ممکن نیست و تبعات بدتری برای فوتبال ایران به همراه دارد و به نظر می رسد دوستان به این نتیجه رسیده اند که می بایست به صورت مشروط به این خواسته AFC تن دهند.

علی‌نژاد، معاون وزارت ورزش در جدیدترین صحبتهای خود در این زمینه مدعی شد، AFC باید بپذیرد درصورتی ما به عربستان می‌رویم که نمایندگان این کشور نیز به ایران بیایند.

این صحبتهای علی نژاد نشان می دهد که آنها حضور استقلال در عربستان را پذیرفته اند اما برای حفظ ژست قبلی خود مجبور اند شرط و شروطی را بگذارند که به عمر وزارت آنها کفاف نمی دهد و مسئولیت آن بر عهده وزیر ورزش بعدی در دولت بعدی خواهد بود.

 

اما شاید وقت آن رسیده با خود صادق باشیم. به راستی کشور ایران کدام یک از شرایط میزبانی بازیها را دارا بود که دوستان در وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال اینگونه از تصمیم منطقی کنفدراسیون فوتبال آسیا شگفت زده شده اند؟ حق پخش پرداخت می شود؟ استادیوم ها به VAR مجهز هستند؟ امکان حضور بانوان در استادیوم ها وجود داشت؟ (قبل از کرونا) و …

دوستان در فدراسیون وتبال سالهاست اندر خم یک بلیط فروشی اینترنتی گیر کرده اند، در چنین شرایطی چطور به دنبال گرفتن میبانی مسابقات مهم آسیایی هستند؟ آیا فراموش کرده اید که با جعل سند، تصویر یک استادیوم دیگر را برای معرفی استادیوم های کاندید میزبانی جام ملتهای آسیا برای AFC فرستادید؟

 

عکس استادیوم اتلتیکو به جای مس برای گرفتن میزبانی جام ملتهای آسیا

 

در حالی که کشور ایران در زمره پر تلفات ترین کشورهای آسیایی کرونا قرار دارد، چطور ممکن است کنفدراسیون فوتبال آسیا ریسک ابتلای یکی از اعضای هر یک از تیمهای حاضر در ایران را به جان بخرد؟

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید