کد خبر:37627
پ

وریا غفوری قبل از مازاد شدن فسخ کند

وریا غفوری کاپیتان استقلال در آخرین مصاحبه خود مدعی شد که هیچ تماسی از سمت باشگاه برای تمدید قرارداد با وی انجام نشده و دلخوری خود را از بی تفاوتی باشگاه به این موضوع اعلام کرد.   وریا غفوری قبل از مازاد شدن فسخ کند با توجه به اتفاقاتی که در فصل گذشته رخ داد، […]

وریا غفوری کاپیتان استقلال در آخرین مصاحبه خود مدعی شد که هیچ تماسی از سمت باشگاه برای تمدید قرارداد با وی انجام نشده و دلخوری خود را از بی تفاوتی باشگاه به این موضوع اعلام کرد.

 

وریا غفوری قبل از مازاد شدن فسخ کند

با توجه به اتفاقاتی که در فصل گذشته رخ داد، به نظر می رسد قصه وریا غفوری و استقلال به پایان خط رسیده و این بازیکن که جایی در برنامه های تاکتیکی فرهاد مجیدی هم نداشت، جایگاه خود را به صالح حردانی داد که توانست با عملکرد خوبش در جناح راست دفاعی استقلال به تیم ملی برسد.

حقیقتی که خود وریا بهتر از بسیاری از هواداران استقلال می داند این است که او مدتهاست با یک مصدومیت کهنه به یدان می رود و از ترس دوری طولانی مدت از میادین، زیر بار عمل جراحی نرفته است. وریا غفوری خود بهتر از هر فرد دیگری می داند که در دو فصل اخیر، تعداد پاس های گل او به تعداد انگشتان یک دست هم نرسیده است و اگر هم گلی از جانب او برای استقلال به ثمر رسیده عمدتاً به واسطه پنالتی هایی بوده که تقریباً 50 درصد آن پنالتی ها را هم از دست داده است.

هر چه که هست وریا غفوری در سن کمتر در شرایطی مشابه با سید جلال حسینی قرار دارد و دو راه بیشتر ندارد؛ یا اینکه در همین سن از فوتبال خداحافظی کند تا به اعتبار حرفه ای اش لطمه وارد نشود و به سمت ورود به دنیای مربیگری حرکت کند یا اینکه همین حالا قبل از مازاد اعلام شدن توسط باشگاه، قرارداد خود با استقلال را فسخ کند و به تیم دیگری بپیوندد که البته در تیم جدید نیز با توجه به وضعیت آمادگی او، شانس زیادی برای موفقیت برایش متصور نیستیم.

وریا اگر چه به واسطه برخی اقدامات و صحبتهایش در دفاع از حقوق مردم در مقابل مشکلاتی که دولتی ها برایشان رقم زده اند، به عنوان یک سمبل به حساب می آید اما این خصیصه او هیچ ارتباطی به موضوعات فنی ندارد و در آخرین ورژن از این اتفاقات، علی کریمی را شاهد بودیم که مثل وریا غفوری عمل می کرد اما در دنیای مربیگری به حدی ضعیف عمل کرد که به طور کلی مجبور به خداحافظی از فوتبال شد!

هر چه که هست او اگر بخواهد در استقلال بماند هم بدون شک ذخیره دائمی صالح حردانی خواهد بود و اگر به دنبال درآمدزایی از آخرین سالهای فوتبال خود است، شاید بهتر باشد در تیم دیگری که کمتر در دید است، این اتفاق را رقم بزند تا شان و حیثیت ورزشی اش به واسطه نیمکت نشینی پیاپی خدشه دار نشود.

در فصل گذشته نیز ضعف مفرط در جناح راست خط دفاعی استقلال فرهاد مجیدی را مجبور کرد تا صالح حردانی را در نیم فصل دوم به خدمت بگیرد و پس از حضور حردانی، تاثیرگذاری مستقیم این بازیکن در بسیاری از گلهای حساس استقلال را شاهد بودیم. اتفاقی که با حضور وریا غفوری کند که دیگر خبری از ارسال های دقیقش هم نبود، به ندرت اتفاق افتاده بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید