کد خبر:5414
پ

وحید قلیچ: اوساگونا در نیجریه راننده ترن برقی بود

وحید قلیچ پیشکوست پرسپولیس ضمن انتقاد از عملکرد فنی پرسپولیس در بازی شب گذشته از اوساگونا مهاجم نیجریه ای سرخ ها به شدت انتقاد کرد.   وحید قلیچ: اوساگونا در نیجریه راننده ترن برقی بود   ?حسین حسینی خیلی خوش شانس بود که احمد نوراللهی پنالتی‌اش را بد زد. در هر صورت استقلال به برد […]

وحید قلیچ پیشکوست پرسپولیس ضمن انتقاد از عملکرد فنی پرسپولیس در بازی شب گذشته از اوساگونا مهاجم نیجریه ای سرخ ها به شدت انتقاد کرد.

 

وحید قلیچ: اوساگونا در نیجریه راننده ترن برقی بود

 

?حسین حسینی خیلی خوش شانس بود که احمد نوراللهی پنالتی‌اش را بد زد. در هر صورت استقلال به برد رسید و من این پیروزی را به هواداران استقلال، بازیکنان و کادر فنی این تیم تبریک می‌گویم.

?اوساگونا چه کسی است؟ این بازیکن را از کدام تیم به پرسپولیس آورده‌اند؟ تا جایی که می‌دانم مدتی در ذوب‌آهن بازی می‌کرد و به هیچ‌وجه هم به درد نمی‌خورد. فکر می‌کنم در نیجریه راننده ترن برقی بوده است. این راننده را به ایران آورده‌اند و فوتبالیست کرده‌اند. اوساگونا چیزی بلد نیست مگر می‌شود یک بازیکن پنالتی را آنجا بزند. دربی برای اوساگونا اهمیتی نداشت. استقلالی‌ها هم از موقعیت‌های خود استفاده کردند و بازی را بردند.

?این بازی ثابت کرد داود فنایی تمرین خاصی با دروازه‌بان‌هایش انجام نمی‌دهد. چگونه امکان دارد دروازه‌بان توپی را که روی ۶ قدم ارسال شده نگاه کند و با خروج نکردن از دروازه شاهد به ثمر رسیدن گل حریف شود. رادو می‌توانست روی گل دوم استقلال بیرون بیاید و توپ را جمع کند. پنالتی‌گیر هم نیست و من درباره عملکرد وی حرف نزنم بهتر است.

?بر خلاف صحبت های گل‌محمدی فکر می‌کنم هیچ فشاری برای قهرمان نشدن پرسپولیس وجود ندارد از کجا به این تیم فشار می‌آوردند. باشگاه باید خواسته‌های گل‌محمدی را درباره نقل و انتقالات پیاده کند، اما پرسپولیس در حال حاضر نفرات خیلی خوبی در اختیار دارد. مگر قرار است تیم‌های دیگر بازیکن نداشته باشند و تمام بازیکنان خوب برای پرسپولیس باشد؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید