کد خبر:25320
پ

وحید امیری و سعید آقایی عاملین شروع درگیری های بازی پرسپولیس و سپاهان

با سوت پایان بازی پرسپولیس و سپاهان به یکباره جنگ اصلی بین بازیکنان و کادر نی دو تیم شروع شد و بازیکنان دو تیم چنان از خجالت هم در آمدند که چند مصدوم برای هر دو تیم به یادگار ماند. محرم نویدکیا در کنفرانس خبری خود مدعی شد شروع کننده درگیری ها بازیکن پرسپولیس بوده […]

با سوت پایان بازی پرسپولیس و سپاهان به یکباره جنگ اصلی بین بازیکنان و کادر نی دو تیم شروع شد و بازیکنان دو تیم چنان از خجالت هم در آمدند که چند مصدوم برای هر دو تیم به یادگار ماند. محرم نویدکیا در کنفرانس خبری خود مدعی شد شروع کننده درگیری ها بازیکن پرسپولیس بوده است اما این موضوع توسط پرسپولیسی ها رد شد. با رصد دوباره فیلم درگیری ها به نظر می رسد شروع ماجرا از برخورد وحید امیری با تصویربردار اصفهانی بوده که با دخالت سعید آقایی همراه شده و سپس سایر بازیکنان دو تیم نیز به این قائله اضافه شدند.

 

وحید امیری و سعید آقایی عاملین شروع درگیری های بازی پرسپولیس و سپاهان

اینکه با وجود آن تعداد عکاس و فیلمبردار چرا وحید امیری آن برخورد را با فیلمبرداری که در حال انجام کارش بود انجام داد بر ما پوشیده است چرا که به جز او ده ها خبرنگار، عکاس و … در همان محل در حال همینکار بودند و اصولاً در حال انجام حرفه خود بودند و نیازی به آن برخورد زشت وحید امیری با خبرنگار مذکور نبود چرا که امیری نمی توانست به عکاس مذکور دستور دهد که فیلم نگیرد.

دیدگاه کاربران 12 دیدگاه
  • مسعود 10 مه 2021 / 1:40 ب.ظ

    حرف مفت نزنید کیسه کشای لاشی نوبت شما هم میرسه این شله زردای بی وجود برای بردن دست به هر کثافتکاری میزنن !!همه دیدن از لحظه رسیدن پرسپولیس به فرودگاه تا ترک اصفهان چه کثافت کاریهایی که نکردن شله زردای سلیطه !!البته باند کثیف ساکت سالهاس همین کارشه منتها دیگه حناشون رنگی نخواهد داشت !!این سبک کثیف همیشگی مهمان نوازی شله زردا بوده و خواهد بود !!!

    • ابی 10 مه 2021 / 7:33 ب.ظ

      هوی القاب خودتو خانوادتو به دیگران نسبت نده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید